1

اولادی وقتی شکایت کرد همه طردش کردند و الان ۱۰ تا صاحب پیدا کرده/ برای ما هم همیشه فرش قرمز پهن نکردند

  • کد خبر : 186151
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

او هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی خیلی خوب بازی کرد، این اواخر هم که به ملوان آمده بود، بازیکن خوب، مودب و ارزشمندی بود، این ضایعه بسیار بزرگ را به جامعه ورزش و خصوصا به خانواده ایشان تسلیت می گویم. این داغ بزرگی است ولی کاری نمی شود کرد، فقط باید برای او دعا کنیم، انشاالله جایش در بهشت باشد.

بانک ورزش – درگذشت مهرداد اولادی بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس، نفت و ملوان سبب اندوه زیادی در میان اهالی فوتبال شده است، با پایان رافت مرب سابق او تماس گرفتیم تا از ویژگی های این بازیکن بپرسیم، رافت صحبت های جالبی را درباره او مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

درگذشت مهرداد اولادی غم سنگینی بود، خصوصا برای شما که هم پرسپولیسی هستید و هم ملوانی!

مهرداد مثل بیشتر شمالی هایی که به فوتبال علاقه دارند، جانش را برای این ورزش می داد. او هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی خیلی خوب بازی کرد، این اواخر هم که به ملوان آمده بود، بازیکن خوب، مودب و ارزشمندی بود، این ضایعه بسیار بزرگ را به جامعه ورزش و خصوصا به خانواده ایشان تسلیت می گویم. این داغ بزرگی است ولی کاری نمی شود کرد، فقط باید برای او دعا کنیم، انشاالله جایش در بهشت باشد.

چه شد که او را در ملوان جذب کردید؟

باتوجه به شناختی که از مهرداد داشتیم و چون قبلا خیلی خوب بازی کرده بود، هواداران ملوان دوست داشتند که او به این تیم اضافه شود، شرایط ملوان هم طوری بود که نمی توانستیم بازیکن خارجی بگیریم، مهرداد آمد و گفت من بدون دریافت ریالی برای شما بازی می کنم. با توجه به عقبه اش صلاح دیدیم که ایشان به جمع بازیکنان مان اضافه شود. یک فرصتی به او داده شد ولی چون مدت ها از فوتبال دور بود، یک مقدار ناآماده نشان می داد، خیلی هم تلاش می کرد که به تیم کمک کند.

برخی می گفتند به او کم لطفی شده است.

به هرحال روی دیگر فوتبال همین است، برای ما هم همیشه فرش قرمز پهن نکرده اند، همیشه باید تلاش کرد و زحمت کشید ولی باید در زمان حیات قدر یکدیگر را بدانیم نه اینکه وقتی مرد به گذشته اش برگردیم. نباید بگوییم کاش این کارها را می کردیم یا کاش آن کارها را می کردیم. درباره هادی هم این اتفاقات و کم لطفی ها اتفاق افتاد، مهرداد وقتی از پرسپولیس جدا شد برخی کم لطفی کردند. انشاالله که دیگر این اتفاقات رخ ندهد و به ورزشکاران اهمیت بدهیم. مسئولان هم وظیفه سنگینی دارند و باید کاری کنند که به جوانان کمک کنند.

شاید با کمی توجه به اولادی می توانستیم از او ستاره بهتری بسازیم.

کاملا موافقم، مهرداد در پرسپولیس، تیم ملی و ملوان خوش درخشید، باید از وجود او بیشتر استفاده می کردیم تا سالیان سال به فوتبال ما کمک کند ولی همیشه می گویند بازیکن ما نیست بازیکن فلان تیم است، ولی وقتی مرد صدتا صاحب و دلسوز پیدا کرد. تا هستند باید قدرشان را بدانیم، این مسائل باعث می شود به یکدیگر کمک کنیم، بازیکن می رود شکایت می کند و همه او را طرد می کنیم ولی هیچکس به این فکر نمی کند که ممکن است برای او اتفاقی رخ بدهد و دیگر او را نبینیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر