1

«مهرداد» خودکشی نکرده است/ هیچ زنی هنگام انتقال وی به بیمارستان همراهش نبود

  • کد خبر : 186161
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

مقامات بیمارستان، ایست قلبی و تنفسی را علت فوت اعلام کرده‌اند ولی از نظر قانونی باید منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع قضایی و نتیجه آزمایشات در مورد علت فوت وی باشیم.

با مطرح شدن برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی نسبت به علت مرگ مهرداد اولادی، خبرگزاری میزان در تماس با سرپرست دادسرای امور جنایی در این مورد از وی سؤال کرد که قاضی شهریاری فرضیه خودکشی مهاجم ملوان را کاملا منتفی دانست.

از ظهر روز گذشته و با اعلام خبر فوت مهرداد اولادی، شایعات بسیاری پیرامون علت مرگ وی در فضای مجازی منتشر شد. از جمله این شایعات برخی اینگونه مطرح کردند که مهرداد اولادی به علت خودکشی جان خود را از دست داده است و یا در مورد دیگری برخی کانال‌های خبری در فضای مجازی با اعلام اینکه در زمان انتقال مرحوم اولادی به بیمارستان، دو خانم ناشناس وی را همراهی می‌کرده‌اند از بازداشت هر دوی آنها خبر دادند.

به گزارش بانک ورزش، قاضی شهریاری در این باره در گفتگو با میزان اظهار داشت: فرضیه خودکشی مهرداد اولادی کاملا منتفی است. مقامات بیمارستان، ایست قلبی و تنفسی را علت فوت اعلام کرده‌اند ولی از نظر قانونی باید منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع قضایی و نتیجه آزمایشات در مورد علت فوت وی باشیم.

در مورد اینکه در برخی سایت‌ها و فضای مجازی اعلام شده که هنگام انتقال مرحوم اولادی به بیمارستان، دو خانم ناشناس همراه وی بوده‌اند و اکنون در بازداشت هستند، تصریح کرد: در این رابطه هیچ دستگیری و بازداشتی نداشتیم.

قاضی شهریاری در پایان از رسانه‌ها خواست به فرضیه‌سازی‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود دامن نزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186161

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر