1

کفاشیان: خانواده اولادی را تنها نمی گذاریم

  • کد خبر : 186299
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از درگذشت مهرداد اولادی بسیار متاثر شدم، گفت: خانواده او را تنها نخواهیم گذاشت و همیشه کنار آنها خواهیم بود.

علی کفاشیان که صبح امروز شنبه در منزل پدری مرحوم مهرداد اولادی حاضر شده بود  با ابراز تاسف از درگذشت مهرداد اولادی بازیکن اسبق تیم ملی ایران، گفت: وقتی خبر را شنیدم بسیار شوکه شدم و انتظار نداشتم که اولادی در این سن دار فانی را وداع بگوید.

وی در گفتگو با مهر، تاکید کرد: بابت اینکه کمی دیر برای عرض تسلیت خدمت خانواده اش رسیدم بسیار ناراحت هستم اما کارها زیاد بود و مجبور شدم کمی دیر نزد خانواده اولادی برسم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: اولادی پسری مهربان و متعصب بود و با شناختی که از وی داشتم، می دانستم پیراهن هر تیمی را که به تن می کند، با تمام وجودش برای آن پیراهن بازی می کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای او در تهران خواهید داشت یا خیر؟ گفت: مطمئناً هفته بیست و هشتم را به او اختصاص خواهیم داد و برنامه خاصی هم برای یادبود او در نظر گرفته ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که چرا دیدار ملوان مقابل سایپا را به تعویق نینداختید؟ گفت: اتفاقاً ما با باشگاه ملوان در ارتباط بودیم و به آنها هم گفتیم که اگر می خواهید در مراسم تشییع پیکر اولادی شرکت کنید، بازی شما را به روز یکشنبه بیندازیم که آنها قبول نکردند و گفتند که بعد از بازی به قائمشهر خواهیم رفت و در مراسم سوم اولادی شرکت خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای خانواده اولادی از خداوند صبر طلب می کنم و می دانم که آنها مصیبت و داغ بزرگی دیده اند و تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که آنها را تسلی دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186299

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر