1

هیچ وقت نباید به سهم خود در بازار قانع شویم

  • کد خبر : 186746
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، به منظور گسترش تبلیغات و به روزرسانی محصولات مطابق ذائقه نسل جدید، عنوان کرد: نباید به سهم خود در بازار قانع باشیم، چراکه داشتن سهم اول در بازار مرحله خطرناکی است و نباید در این برهه دچار سکون شد که این سکون و ایستایی موجب افول شرکت می شود.

دامغانی در این گفت و گو با خبرنگار پاکسان نیوز با اشاره به خوش نامی و اعتبار برند پاکسان در میان نسل گذشته و قدیمی بودن این محصولات برای مشتریان، یادآورشد: باید با برنامه ریزی مناسب، نوستالژیک بودن برندهای پاکسان مانند صابون گلنار، عروس، پودر سپید، مایع ظرفشویی گلی و… حفظ و به نسل جدید منتقل شود.

وی با اشاره به بازار رقابتی موجود افزود: پاکسان و سایر شرکتهای تابعه و زیر مجموعه این شرکت، می باید در حال حاضر علاوه بر حفظ مشتریان فعلی، نسل جوان را بیش از پیش به استفاده از محصولات پاکسان وفادار کند.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر درادامه افزود: برای جذب و حفظ این بازار باید اطلاعات کافی توسط تیم تحقیقاتی کسب و تنوع محصولات و خلاقیت مطابق با سلیقه نسل جوان را مدنظر قرارداد.

او در ادامه تصریح کرد: تیم تحقیق توسعه شرکت هیچ گاه نباید دچار سکون شود و واحد R&D باید هرروز فعال تر به دنبال خلق محصول باشد.

وی افزود: هم چنین نباید به دو عامل اساسی قیمت و کیفیت بی تفاوت بود و ضمن حفظ جذابیت محصول، باید کیفیت آن برای مصرف کننده قابل لمس باشد، از طرفی باید با کاهش هزینه ها قیمت کالا نیز به گونه ای تعیین شود که برای خریدار، جذابیت داشته باشد و این حق مسلم مصرف کننده است.

دامغانیان ضمن بیان این مطلب که شرایط فعلی پاکسان با تلاش فراوان مدیران و کارکنان این شرکت از ابتدا تا کنون و طی سال ها سابقه درخشان به دست آمده، در مورد توسعه و تعالی شرکت های تابعه صنایع بهشهر گفت: با توجه به اولویت هایی که در اقتصاد مقاومتی و خصوصا بحث اقدام و عمل که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، بحث هم افزایی بین واحدها و بخش های مختلف را مدنظر قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در شرایطی که تحریم ها برداشته شود، نباید از رقابت غافل و بازاری که سال های سال حفظ کرده ایم و همچنین اعتماد مردم را از دست بدهیم. لذا همه واحدها مکلف اند که با خط مشی های گروه همراه شوند.

دامغانیان در مورد تغییرات جدید مدیریتی در گروه صنعتی پاکسان گفت: امید است با بهره گیری از سوابق مدیریتی و تجربیات آقای حیدری که حاصل عملکرد مثبت ایشان در شرکت ها و سازمان های بزرگ است و همچنین با تلاش عموم مدیران و کارکنان پاکسان و واحدهای همگروه، بتوانیم از ظرفیت های موجود نهایت بهره وری را داشته باشیم و در نهایت با تنگ کردن عرصه بر رقبا به جایگاه واقعی خود در صنعت شوینده که مقام اول است، دست پیدا کنیم.

دامغانیان در پایان بازدید خود ضمن قدردانی از تلاش و سعی همه واحدهای زیرمجموعه به ویژه عملکرد قابل توجه شرکت آلی شیمی، مراتب تشکر خود را از کلیه کارشناسان و دست اندرکاران حاضر در غرفه پاکسان اعلام و به همراه گروهی از مدیران و کارشناسان شرکت توسعه صنایع بهشهر از دیگر بخشها و غرفه های نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر