2

فروش گوشت کوسه و خرچنگ در کنار خیابان‌های تبریز

  • کد خبر : 18721
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی نسبت به فروش گوشت کوسه و خرچنگ در کنار خیابان‌های تبریز هشدار داد و گفت: باید از واردات گوشت های حرام در آذربایجان‌شرقی جلوگیری شود. حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی با تاکید بر اینکه باید از واردات گوشت‌های حرام در استان جلوگیری به عمل آید، […]

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی نسبت به فروش گوشت کوسه و خرچنگ در کنار خیابان‌های تبریز هشدار داد و گفت: باید از واردات گوشت های حرام در آذربایجان‌شرقی جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی با تاکید بر اینکه باید از واردات گوشت‌های حرام در استان جلوگیری به عمل آید، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که در بازار تبریز گوشت کوسه بدون فلس و خرچنگ در بین مردم توزیع می‌شود که حاکی از کاهش نظارت بر کشتارگاه‌ها است.

وی با تاکید بر این که در قرآن به غذای پاک و حلال اشاره شده است افزود: مسئولان با نظارت دقیق باید از پاک بودن غذای شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند.

نجفی با اشاره به اینکه کشور ما تاکنون در امور نظارت بر ذبح خارج از کشور، اقدامات خوبی انجام داده است گفت: واردات گوشت سفید و قرمز بی‌رویه، به ضرر تولیدکنندگان و کشتارگاه‌های داخلی است.

وی تعطیلی کشتارگاه‌های داخلی را ناشی از واردات بی‌رویه گوشت از کشورهای خارجی دانست و اضافه کرد: دولت باید از کشتارگاه‌های کشور حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی همچنین از واردات گوشت‌های حرام به استان انتقاد کرد و از مسئولان خواست هر چه سریع‌تر به جمع‌آوری و برخورد با این مسئله اقدام کنند./فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18721

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر