1

خودروی پرنده هم تولید شد +تصاویر

  • کد خبر : 188014
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

با این خودروی می‌توان با سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کرد و در این راستا نیز آژانس هوایی اروپا خواهان استفاده از این وسیله در طول روز و در شرایط آب و هوایی مناسب است.

خودروهای پرنده همواره نمادی از فیلم های علمی- تخیلی است. فیلم‌هایی که هیجان را برای پرواز شخصی از روی زمین بالا برده و حس برتر قهرمانی را به انسان منتقل می‌کنند. رویایی که شاید تا آینده ای نه چندان دور محقق می‌شود و انسان معمولی را به آسمان می‌برد.

خودروهای پرنده نیز تولید شدند (+عکس)

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمز، گروه صنعتی “لیلیوم آویشن” Lilium Aviation، که توسط ۴ مهندس و دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی مونیخ تاسیس شده، یکی از شرکای تجاری آژانس هوایی اروپا برای خلق و پرورش ایده هواپیماهای سازگار با محیط زیست و کم سروصدا به شمار می‌آید که پرواز با آن آسان‌تر از بالگردهاست و قرار است تا سال ۲۰۱۸ در دسترس مشتریان قرار گیرد.

این شرکت در حال توسعه جت‌های لیلیوم Lilium، است که این خودروهای پرنده دارای یک سامانه تمام الکترونیک پروازی، باتری قابل شارژ ۳۲۰ کیلوواتی، موتور مجهز به کانال‌های تهویه، دنده فرود جمع شدنی، دسته کنترل متصل، درهایی شبیه بال، پنجره‌های پانوراما،  است.

خودروهای پرنده نیز تولید شدند (+عکس)

یک دستگاه رایانه از صعود و فرودهای هوایی در این سامانه مراقبت می‌کند. یک سامانه ناوبری ماهواره‌ای نیز به استقلال و خودکاری این دستگاه در حین صعود و فرود در برابر وزش باد کمک خواهد کرد.

با این خودروی پرنده  می‌توان با سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت  پرواز کرد. آژانس هوایی اروپا خواهان استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی در طول روز و در شرایط آب و هوایی مناسب است. از همه مهم‌تر این سازمان قصد دارد از حجم ترافیک زمینی کاسته و بر حجم انتقال در ارتفاع ۳ کیلومتری زمین بیفزاید.

خودروهای پرنده نیز تولید شدند (+عکس)

اما استفاده و رانندن این سامانه‌های هوایی کوچک نیازمند اخذ مجوز خلبانی است و تنها کسانی می‌توانند آن را برانند که ۲۰ ساعت تعلیمات ویژه دیده‌اند. کاربران در اروپا قادرند با کسب مجوز از درب منزل، فرودگاه و یا هر مکانی با این وسیله پرواز کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=188014

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر