1

منصوریان با بی اخلاقی بازیکنان نفت را به استقلال برد

  • کد خبر : 190822
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

مربی اسبق نفت تهران گفت: منصوریان با نفت منصوریان شد اما او با یک کار غیراخلاقی بازیکنان نفت را در این وضعیت آشفته این باشگاه به استقلال برد.

علیرضا منصوریان نفت تهران منصوریان با بی اخلاقی بازیکنان نفت را به استقلال برد

ناصر فریاد شیران که همراه با تعدادی از بازیکنان تیم نفت در تحصن مقابل وزارت نفت و فدراسیون فوتبال حضور داشت در این خصوص گفت: موضوع این است که دنیامالی عضو شورای شهر تهران با قدرت سیاسی که دارد در خواب و غفلت نمایندگان شهر تهران و نمایندگان مجلس سعی می‌کند تیمی که متعلق به ۱۷ میلیون جمعیت تهران است را در روز روشن می‌خواهد به انزلی ببرد که فقط ۲ میلیون جمعیت دارد. این تیم ۲۲ میلیارد تومان بدهی دارد. برای من سؤال است تیمی که پول ندارد تا بدهی بازیکنانش را بدهد چطور می‌خواهد با چک و سفته نفت را بخرد؟

 

وی ادامه داد: نفت همین حالا یک مشتری دست به نقد به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان دارد اما کمیته واگذاری باشگاه نفت در این باره تعلل می‌کند و حتی تا جایی که من می‌دانم گرشاسبی را که مدیرکل ورزش جوانان استان تهران است را در این جلسات راه نمی‌دهند. آقایان دوست دارند از طریق سیاسی و لابی تیم نفت که یادگار مرحوم دهداری است را می‌خواهند به انزلی بدهند. الان بازیکنان نفت را می‌بینید که در خیابان بلاتکلیف هستند.

 

مربی اسبق نفت تصریح کرد: از طرف دیگر علیرضا منصوریان معرفت خود را نشان داده و در غفلت باشگاه دانه دانه بازیکنان نفت را به استقلال می‌برد. باید تکلیف همه زودتر مشخص شود. از مسئولانی که عنوان کردند نفت باید در تهران بماند تشکر می‌کنم و احمد دنیامالی بداند که نفت از تهران خارج نمی‌شود و این ضعف شما مدیران ملوان بوده که این تیم سقوط کرده است. ملوان باید دست ملوانی‌ها باشد احمدزاده‌ها، صالح‌نیاها، ایراندوست‌ها و … می‌توانند این تیم را فوتبالی به لیگ برتر بیاورند. قطعا خود هواداران انزلی هم موافق این کار نیستند. باید بگویم هیأت دولت مصوب کرده که نفت تهران در تهران باقی بماند اما چند نفر با لابی می‌خواهند این تیم را به انزلی ببرند همانطور که پیش از این چند نفر می‌خواستند با لابی تیم را به اراک ببرند که این اتفاق رخ نداد.من از دکتر چمران که رئیس شورای شهر تهران است درخواست می‌کنم حضور و غیاب دنیامالی را در شورای شهر بررسی کند.

 

فریادشیران در مورد اینکه گفته می‌شود علیرضا منصوریان سرمربی پیشین این تیم که الان در استقلال فعالیت می‌کند به بازیکنان نفت قول داده آنها را به استقلال ببرد، صحت دارد، افزود: منصوریان با نفت هویت پیدا کرد. منصوریان بچه محل من است اما من از او گله دارم. او در وضعیت آشفته نفت باید بازیکن نفت را به استقلال ببرد و با او قرارداد ببندد. کار او یک کار غیراخلاقی بوده است. منصوریان در نفت منصوریان شد وگرنه پاس همدان با او سقوط کرد و بهتر است که به دنبال بازیکنان دیگر برود نه نفت.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190822

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر