3

رد پای دلال‌ها در بازی یواشکی پرسپولیس

  • کد خبر : 193151
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۱۷

جالب‌تر از تکذیبیه آنها اما اتفاقی است که در پشت پرده این بازی رقم خورده و سرمربی کروات پرسپولیس را حسابی عصبانی کرده است.

بانک ورزش – خبر تساوی بدون گل پرسپولیس و جونیورز در بازی تدارکاتی یواشکی‌ قرمزها در اوکراین اگر چه خیلی دیر اما بالاخره لو رفت و البته باشگاه تکذیبش کرد. خبری که یک سایت اوکراینی با اعلام ترکیب و عکس تیمی پرسپولیس و جونیورز منتشر کرد و پرسپولیسی‌ها آن را دروغ خواندند. جالب‌تر از تکذیبیه آنها اما اتفاقی است که در پشت پرده این بازی رقم خورده و سرمربی کروات پرسپولیس را حسابی عصبانی کرده است. گویا برانکو از اینکه با نام تیم‌های بزرگ گولش زده و در تهران به او گفته‌ بودند در اوکراین با شاختاردونتسک و دیناموکیف بازی می‌کنیم و وقتی به کیف رسیدند لکوموتیو، جونیورز و چرنیکوف را جایگزین کردند، شاکی بوده و ابتدا نمی‌خواسته تیمش را
به میدان بفرستد.
در این رابطه شایعه‌ دیگری هم شنیدیم مبنی بر اینکه بازی با جونیورز را همسفران غیرمسوول پرسپولیس– که در برپایی این اردو هم نقش داشتند- تدارک دیده بودند با این هدف که برانکو بازیکنان زیر ۲۳ سال منطقه را ببیند و از میان آنها دو بازیکن را برای پر کردن لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس انتخاب کند. برانکو اما زیر بار جذب بازیکن نرفته و گفته که با داشتن ماریچ، لوبانوف و گولچ، دنبال خرید یک مهاجم خارجی باکیفیت است و این بازیکنان کم‌تجربه و گمنام به دردش نمی‌خورند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر