0

توقیف پژو با ۵۲ میلیون ریال خلافی در محور ارومیه-مهاباد

  • کد خبر : 193406
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور ارومیه به مهاباد با ۵۲ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد.

خبرگزاری فارس: توقیف پژو با 52 میلیون ریال خلافی در محور ارومیه-مهاباد

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان در محور ارومیه به مهاباد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته شده از سوابق این خودرو مشخص شد که خودروی مذکور دارای  ۵۲ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با روشن شدن این موضوع خودرو جهت پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

این مسؤول تصریح کرد: بنا بر ماده هشت قانون راهنمایی و رانندگی خودروهای که دارای خلافی بالای یک میلیون تومان باشند اجازه تردد در سطح شهرها و جاده‌ها را ندارند و در صورت تردد این خودروها توقیف خواهند شد.

فرمانی افزود: پلیس راهور به رانندگانی که خودروهای آنان دارای خلافی بالای یک میلیون تومان باشد خلافی را اعلام می‌کند و اگر چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

وی به رانندگان تاکید کرد که توصیه‌های پلیس راه را جدی گرفته و حین رانندگی تمرکز لازم را جهت رانندگی صحیح داشته باشند و با انجام تخلفات رانندگی خسارات مالی و جانی را ایجاد نکنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه طرح تابستانی در استان آغاز شده است از رانندگان درخواست می‌شود که نسبت به پرداخت خلافی خودروهای خود اقدام کرده و سپس قصد سفر کنند.

این مسؤول به ضرورت رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌ها نیز تاکید کرد و گفت: سرعت مطمئنه لازمه ایمنی جاده‌ها بوده و رانندگان باید توجه داشته باشند که عجله و سرعت آنان در رانندگی منجر به پشیمانی آنان خواهد شد.

فرمانی با بیان اینکه  افزایش نرخ جرایم رانندگی یک عامل بازدارنده در کاهش تخلفات رانندگی است، افزود: اگر چه رانندگان با جریمه شدن درصدی از تخلفات رانندگی را کاهش می‌دهند ولی مهم‌ترین راهکار برای کاهش تصادفات جاده‌ای ارتقای سطح رانندگی در رانندگان و توجه به حقوق سایر رانندگان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193406

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر