1

جانشین طارمی مشخص شد؛ کاپیتان سابق دیناموکیف در راه تهران+تصویر

  • کد خبر : 193529
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۳۶

شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ او را از بین مهاجمانی چون الکساندر کوکو (آقای گل لیگ فنلاند) و رالف سئونتینس (آقای گل ژوپیلر هلند) انتخاب کرده است.

با تصمیم برانکو ایوانکوویچ، آرتم میلووسکی، شنبه شب به تهران می‌آید تا بعد از بررسی شرایط قرارداد خود با پرسپولیس را نهایی کند.

آی اسپورت- با جدایی مهدی طارمی، بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای کادرفنی و هواداران پرسپولیس، انتخاب یک جانشین خوب برای طارمی بود. سرانجام بعد از بررسی‌های برانکو، جانشین طارمی قرار است به زودی به تهران بیاید. آرتم میلووسکی همان بازیکنی است که قرار است در این فصل، امید اول برانکو برای گلزنی باشد. این مهاجم اوکراینی بلندقامت در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ در تیم دیناموکیف اوکراین بازی می‌کرد و سال‌ها کاپیتان این تیم بوده. او بعد از دیناموکیف به لیگ ترکیه رفت و در تیم گازیانت اسپور بازی کرد. میلووسکی ۳۱ ساله بعد از لیگ ترکیه به تیم‌های هایدوک اسپیلیت و  RNK اسپیلیت کرواسی پیوست و سپس به لیگ رومانی رفت و در تیم کنکوردیااین کشور بازی کرد.

پست اصلی میلووسکی مهاجم کاذب است. او سابقه‌ی ۵۰ بازی ملی برای تیم ملی اوکراین هم در کارنامه دارد. او در حال حاضر بازیکن آزاد است و گزینه اصلی برانکو ایوانکوویچ برای جایگزینی مهدی طارمی که به ریزه اسپور پیوسته‌است، می‌باشد. شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ او را از بین مهاجمانی چون الکساندر کوکو (آقای گل لیگ فنلاند) و رالف سئونتینس (آقای گل ژوپیلر هلند) انتخاب کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر