4

تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته پیام نور

  • کد خبر : 19361
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به تمدید ثبت نام در دو آزمون فراگیر این دانشگاه گفت: با مساعدت اداره کل پست ثبت نام در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور تا فردا تمدید شد. محمد هادی امین ناجی گفت: زمان خرید دفترچه راهنمای آزمون و کارت اعتباری دو کنکور فراگیر […]

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به تمدید ثبت نام در دو آزمون فراگیر این دانشگاه گفت: با مساعدت اداره کل پست ثبت نام در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور تا فردا تمدید شد.

محمد هادی امین ناجی گفت: زمان خرید دفترچه راهنمای آزمون و کارت اعتباری دو کنکور فراگیر پیام نور با مساعدت اداره کل پست و سازمان سنجش آموزش کشور تا پایان وقت اداری فردا یکشنبه ۱۵ آبان ماه از دفاتر پستی سراسر کشور تمدید شد. همچنین داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا فرصت دارند در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به پرسش مهر درباره علت اینترنتی نبودن خرید کارت اعتباری این دو آزمون فراگیر پیام نور، تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور نتوانسته بود با مراکز شتاب بانکی کشور هماهنگی لازم را برای اینترنتی کردن خرید کارت اعتباری این دو آزمون انجام دهد. اما در تلاش هستیم برای سال آینده این امکان را فراهم کنیم.

به گزارش مهر، ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ۹۰ رشته و ۷۸۹ رشته محل صورت می گیرد ضمن اینکه امسال ۱۴ رشته به این مقطع اضافه شده است.

ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد ۱۱ هزار و ۲۴۰ نفر است که این رقم در سال گذشته ۷ هزار و ۵۰ نفر بود.دانشگاه پیام نور اعلام کرد با توجه به اینکه همیشه در مقطع کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور ظرفیت بیش از تقاضا بوده بنابراین مشکلی از نظر پذیرش وجود ندارد، اما حد نصاب ها و رشته محل ها در این پذیرش لحاظ می شود و اگر داوطلبان انتخابهای درستی داشته باشند می توانند پذیرش شوند و ادامه تحصیل دهند.

آزمون دوره های فراگیر پیام نور ۲۳ دی ماه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر