1

نقش بازیکنان بزرگ استقلال در کنار گذاشتن مظلومی

  • کد خبر : 193855
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

پرویز مظلومی هنوز هم به خاطر نوع کنار گذاشتنش از استقلال ناراحت است.او دلخور است.دلخور از یک سری ناملایمتی هایی که شده است.

پرویز مظلومی نقش بازیکنان بزرگ استقلال در کنار گذاشتن مظلومی

ناملایمتی هایی که در آن نقش یک بازیکن بزرگ استقلال بسیار پر رنگ تر از بقیه است.مظلومی در هر جمع دوستانه ای که می نشیند از این اتفاق ها حرف می زند و به دوستان نزدیکش می گوید که چطور شد که این حاشیه ها در استقلال به وجود آمد.

 

به گزارش بولتن نیوز؛ اولین بار در برنامه عادل فردوسی پور بود که مظلومی از بازیکنی گفت که می خواسته فرهاد مجیدی را شبانه سرمربی استقلال کند.او که در ماه رمضان هم در مراسم افطاری شرکت کرده بود در جمع لیدرها عنوان کرد “شک نکنید زیرآب منصوریان را هم می زنند” خبری که قبل از اینکه مظلومی پایش را از مراسم بیرون بگذارد رسانه ای شد.او هر بار کدهایی می دهد تا خیلی ها متوجه حاشیه ها شوند و بدانند بازیکنی که از او نام می برد چه کسی است.

 

حالا اما خبر رسیده که مظلومی در جدیدترین نطق خودش زوایای دیگری را به نمایش گذاشته است.روایتی از فینال جام حذفی.مظلومی در تازه ترین ادعایش گفته که در بین دو نیمه بازی فینال جام حذفی یکی از بازیکنان بزرگ تیمش خطاب به یکی از مسئولان باشگاه که در رختکن حضور داشت با صدای بلند و در حضور همه گفت: با فلانی تماس گرفتی؟! آن شخص هم در پاسخ گفته است که خیالت راحت باشد زنگ زدم اوکی داد!

 

این ادعا در حالی مطرح شده است که یکی دو بازیکن بزرگ استقلال قبل از برگزاری بازی فینال مکالماتی را با یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم مطرح کرده بودند و وقتی تیم در نیمه اول بازی با ذوب آهن خوب کار نکرد بازیکن مربوطه به مسئول تیمش گوشزد کرد که با مربی مربوطه تماس بگیرد. این در حالی است که مربی مورد نظر با استقلال به توافق نرسید ولی مشخص بود که چند بازیکن دوست نداشتند مظلومی در استقلال بماند!

بولتن

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر