1

بازی با پرسپولیس تا ساعات پایانی شب ادامه یافت/ طالب‌لو با ضرر زیادی از استقلال جدا شد

  • کد خبر : 195928
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مکاتبات ما با مسوولان باشگاه ذوب آهن هم به جایی نرسید.

نعیم سعداوی بازی با پرسپولیس تا ساعات پایانی شب ادامه یافت/ طالب‌لو با ضرر زیادی از استقلال جدا شد

نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشـت: پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. متأسفانه در جامعه ما قدر خبرنگاران را نمی‌دانیم قشری که همیشه زحمتکش و پرتلاش بوده است.
وی گفت: از آقای تاج و مسئولین استیناف به خاطر به تعلیق در آوردن محرومیت ایوب والی تشکر کنم. سرمربی تیم فولاد همچنین از تلاش آقای طالقانی، رئیس هیات فوتبال و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه در که برای کاهش زمان محرومیت این بازیکن با اخلاق تلاش کردند، تشکر کرد.
سعداوی در ادامه به دلیل درخواست این باشگاه برای تاخیر یک روزه در برگزاری دیدار با ذوب آهن اشاره کرد و افزود: از آنجایی که بازی با پرسپولیس تا ساعات پایانی شب ادامه یافت و پروازی به مقصد اهواز در آن ساعات وجود نداشت، به ناچار یک روز از برنامه تمرینی خود عقب افتادیم و با این شرایط بدون برگزاری حتی یک جلسه تمرینی درست فردا به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت.

 

سرمربی فولاد در ادامه گفت: متاسفانه در این زمینه عدالت رعایت نشد و مکاتبات ما با مسوولان باشگاه ذوب آهن هم به جایی نرسید.

 

سعداوی درباره اینکه چرا طالب لو را در این شرایط جذب کرده اید گفت: دیدگاه ها متفاوت است. ما در چارچوب خودمان بازیکن جذب می کنیم. طالب لو می تواند هم از نظر فنی و هم شخصیتی به تیم ما کمک کند. طالب لو در استقلال به لحاظ مالی با ضرر زیادی از این تیم جدا شد و پذیرفت تا به فولاد بیاید. او چشمش را به مقدار زیادی پول بست و به خاطر علاقه اش تصمیم گرفت که به فولاد آمده و در این تیم بازی کند.
سعداوی درباره جذب یک بازیکن خارجی و این پرسش که آیا این بازیکن همان نانگ است گفت: ظرف دو، سه روز آینده همه چیز مشخص می شود. من الان نمی توانم از بازیکن اسم ببرم اما حتما یک مهاجم خارجی جذب خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195928

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر