1

مهسا جاور: خبر نداشتم قرار است رفاه اینقدر حمایت کند!

  • کد خبر : 196088
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

مهسا جاور بانوی روئینگ سوار کاروان امام رضا(ع) در ریو از جریان حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کاملا بی خبر بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی با او تماس گرفتیم تا در این مورد از او سوال کنیم جاور گفت:« کی؟ واقعا این اتفاق افتاده است؟ واقعا قرار است ۵۰ میلیون تومان کارت خرید به ما بدهند؟ من خبر نداشتم و الان از شما می شنوم.»
جاور این را گفت و ادامه داد:« دلگرم شدم. کاش زودتر زنگ زده بودید. نمی دانم شاید مشغول تمرین و آماده سازی برای المپیک بودم که چنین خبری را نشنیدم. در هر صورت اتفاق خیلی خوبی است. همین اتفاق های ویژه است که ورزشکاران را دلگرم می کند.»
بانوی روئینگ سوار ایران در پاسخ به این سوال که اگر شرایط طوری فراهم شود که او بتواند از قانون استخدام یکی از بستگان نزدیک در فروشگاه های زنجیره ای استفاده کند کدام یک از بستگانش را استخدام می کند گفت:«هنوز به این موضوع فکر نکرده ام.اول باید اتفاقات خوب بیفتد.به نظرم همین که آنها آمده اند و حمایت کرده اند اتفاق خوبی است.»
او در پایان گفت:« من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم همیشه برای ایران نتایج خوبی را کسب کنم. همیشه هدفم همین بوده و در راه رسیدن به این اتفاق بیشتر تمرین می کنم و بیشتر پارو می زنم. امیدوارم این حمایت ها همیشه باشد. چون ورزشکاران هیچ پشتوانه ای ندارند و دلخوش به همین جایزه ها هستند. من و همسرم هر دو ورزشکار هستیم و زمانی نداریم که کار دیگری انجام بدهیم. درآمد چندانی هم از ورزش نداریم. امیدوارم این حمایت ها همیشگی باشد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196088

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر