2

دشمنان معترفند که حرف اول منطقه با ایران است/ آمریکا از اقتدار نظام می‌ترسد

  • کد خبر : 196538
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

رئیس قوه قضائیه گفت :امروز دشمنان می‌گویند که حرف اول منطقه با ایران است و این به برکت مجاهدت و آرمان‌های بلند شهداست.

 آیت‌الله صادق آملی‌لاریحانی ظهر امروز در یادواره ۲۹ شهید منطقه لایی و بزرگداشت آیت‌الله محمدی‌لائینی، شهدای غواص و مدافع حرم، اظهار کرد: توفیق خدمت به مردم که اینگونه در صحنه هستند نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود.

وی افزود: حقیقت شهادت عمقش برای ما زیاد روشن نیست بلکه باطن آن حیات واقعی است.

رئیس قوه قضائیه از شهدا براساس آیات قرآن به حی بودن یاد کرد و یادآور شد: رزق بی‌حساب رزقی است که از سوی خداوند به بندگان داده شده و شهادت فوز عظیمی است.

این مسؤول گفت: شهدا الگوهای اخلاقی جامعه‌اند و تأثیر به‌سزایی در تعالی فضایل اخلاقی دارند همچنین اگر شهدا نبودند چنین استقلالی را که اکنون مشاهده می‌کنید نمی‌شد متصور بود.

آملی‌لاریجانی ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر زورگویان منطقه و خارج از منطقه را به برکت خون شهدا دانست و اضافه کرد: سرمایه امروز ما از شهداست و همین توانمندی، اقتدار و خودباوری انقلاب ما را به اوج رسانده است.

وی با عنوان اینکه استقامت شهدا و خانواده‌های آنها به نظام ابهت بخشید و موجب خودباوری شد، بیان کرد: امروز دشمنان می‌گویند که حرف اول منطقه با ایران است و این به برکت مجاهدت و آرمان‌های بلند شهداست.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امروز نظام ما را براساس آرمان‌های اخلاقی و اسلامی می‌شناسند و آمریکا نیز از اقتدار نظام ما می‌ترسد؛ نظامی که بر پایه مردم بنا شده و ملتش حاضرند برای آرمان‌های این نظام از جان‌شان بگذرند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دولت خائن سعودی از همین می‌ترسد که شیعیان اهل بیت (ع) در تمام دنیا پراکنش دارند و امروز سعودی‌ها احساس خطر کردند.

آملی‎لاریجانی با اشاره اینکه امروز حرف اول منطقه را می‌زنیم، ادامه داد: سخن شهدا آن است که آرمان‌ها و اهداف انقلاب نهادینه شود.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم با شهدا همراه باشیم باید با اهداف نظام همراه باشیم، نظامی که به مردم اتکا دارد.

فارس/رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه از مهم‌ترین ارکان نظام ولایت فقیه است، اضافه کرد: برکت ولی فقیه امنیتی است که در هیچ کجای منطقه آن را شاهد نیستیم و با وجود اینکه فشار فراوان است اما رهبری با دید کافی تمام‌قد ایستاده‌اند.

این مسؤول بیان کرد: خواستند انقلاب مخملی ایجاد کنند، فتنه ۸۸ را با پشتیبانی استکبار به‌وجود آوردند اما مردم به دهان‌شان زدند و امیدشان ناامید شد.

آملی‌لاریجانی در پایان گفت: تحریم‌های سختگیرانه نیز از دیگر مسائلی بود که خواستند نظام را به زانو درآورند اما مردم با دنباله‌روی از اهداف شهدا تا پای جان ایستاده‎اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر