2

اتهام سوءرفتار جنسی یک نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری

  • کد خبر : 19684
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰

یک زن آمریکایی به نام شارون بیالک روز دوشنبه با شرکت در یک کنفرانس خبری اتهامات جنسی تازه ای را علیه هرمان کین از نامزدهای جمهوری خواهان مطرح کرده است.خانم بیالک اولین زنی است که به طور علنی درباره این اتهامات صحبت می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم به نقل از بی.بی.سی نوشت: […]

یک زن آمریکایی به نام شارون بیالک روز دوشنبه با شرکت در یک کنفرانس خبری اتهامات جنسی تازه ای را علیه هرمان کین از نامزدهای جمهوری خواهان مطرح کرده است.خانم بیالک اولین زنی است که به طور علنی درباره این اتهامات صحبت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم به نقل از بی.بی.سی نوشت: خانم بیالک کارمند سابق یک گروه لابی رستوران‌ها گفت در دهه ۱۹۹۰ زمانی که از آقای کین برای یافتن کار کمک خواست، او رفتاری خلاف اخلاق را از این نامزد جمهوری‌خواهان شاهد بود. طی یک هفته اخیر او چهارمین زنی است که آقای کین را به سوءرفتار جنسی متهم می کند.

سازمان مبارزات انتخاباتی آقای کین فورا در بیانیه ای نوشت: “کلیه اتهامات آزار جنسی علیه آقای کین کذب است.”

هرمان کین که زمانی بینانگذار یک پیتزافروشی زنجیره ای بود هم اکنون از رقبای پیشتاز در مرحله مقدماتی برای تعیین نامزد حزب جمهوری خواه است. برنده این رقابت در انتخابات ۲۰۱۲ به مصاف باراک اوباما خواهد رفت.

روزنامه پولیتیکو یک هفته پیش گزارش داد که حداقل دو زن از آزار جنسی در زمانی که هرمان کین در دهه ۹۰ رئیس گروه لابی “اتحادیه ملی رستوارن ها” بود شکایت کرده بودند. یک زن دیگر چند روز بعد آقای کین را به رفتار نامناسب در همان دوره متهم کرد.

اما خانم بیالک اولین زنی است که به طور علنی درباره این اتهامات صحبت می کند.

او اتهامات تازه را در کنفرانسی خبری در نیویورک درحالی مطرح کرد که وکیلش در کنار او ایستاده بود.

آقای کین هفته گذشته اذعان کرد که یکی از متهم کنندگانش در آن دوره برای دریافت رقمی، با اتحادیه ملی رستوران ها به توافق رسیده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر