1

پنج برابر شدن برده داری در انگلیس

  • کد خبر : 197672
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

تارنمای انگلیسی بی بی سی به نقل از گزارش جدید یک بنیاد خیریه انگلیسی اعلام کرد، شمار قربانیان برده داری در انگلیس در پنج سال گذشته پنج برابر شده است.

به گزارش امروز (دوشنبه) این تارنما، بنیاد خیریه ‘ارتش نجات’ که از سال ۲۰۱۲ تا کنون در زمینه مددکاری قربانیان برده داری فعالیت می کند، گزارش کرد، ۱۸۰۵از آوریل ۲۰۱۵ تا مارس ۲۰۱۶ مددجو را که قربانی شیوه های نوین بردارداری شده اند، پذیرش کرده است که این آمار ۵ برابر ۳۷۸ مددجویی است که از ژوییه سال ۲۰۱۱ تا ژوئن ۲۰۱۲ تحت پوشش این بنیاد قرار گرفتند.
به گفته وزارت کشور انگلیس، این افزایش نشان می دهد که تلاشها برای برجسته سازی و مطرح ساختن برده داری نوین کارگر افتاده و قربانیان بیشتری مایل به مطرح کردن مشکل خود و درخواست کمک هستند.
یکی از این مددجویان، زنی است که از جنوب شرقی آسیا به انگلیس آمده است. وی خدمتکار یکی از خانواده های ثروتمند بود و حتی برای آنان کارگری ساختمانی نیز می کرد. او مجبور بود روزی ۱۴ ساعت و با دستمزد ۱۰۰ پوند در هفته کار کند.
این درحالیست که حداقل دستمزد قانونی در انگلیس ۳۲۰ پوند در هفته است.
بر اساس آمارهای بنیاد خیریه ارتش نجات، ۴۴ درصد از مددجویان قربانی سوء استفاده جنسی شده اند و ۴۲ درصد از آنها نیز مجبور به بیگاری در صنایعی مانند کشاورزی و ساختمان می شوند. ۱۳درصد از مددجویان نیز به خدمتکاری در خانه ها وادار شده اند.
وزارت کشور انگلیس تخمین می زند، از میان ۴۵ میلیون قربانی برده داری نوین در جهان، بین ۱۰ تا ۱۳ هزار برده در انگلیس باشند که بیش از ۲۶ درصد آنان در لندن سکونت دارند.
ارتش نجات خبر داده است که مددجویان حدود ۱۰۰ کشور جهان را تحت پوشش دارد، که اتباع کشورهای آلبانی، لهستان و نیجریه در صدر این فهرست قرار دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197672

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر