2

یک هیئت نظامی روسی در چارچوب کمیسیون همکاری‌های دوجانبه به واشنگتن سفر کرد

  • کد خبر : 19788
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، یک هیئت نظامی روسی به سرپرستی سرهنگ “ولادیمیر زارودینتسکی” رئیس اداره عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه امروز چهارشنبه برای ملاقات با همتای خود در وزارت دفاع آمریکا در چارچوب کمیسیون همکاری‌های دوجانبه ریاست‌جمهوری دو کشور وارد واشنگتن شد. بر اساس اطلاعات مقامات وزارت خارجه آمریکا که در این کمیسیون شرکت […]

پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، یک هیئت نظامی روسی به سرپرستی سرهنگ “ولادیمیر زارودینتسکی” رئیس اداره عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه امروز چهارشنبه برای ملاقات با همتای خود در وزارت دفاع آمریکا در چارچوب کمیسیون همکاری‌های دوجانبه ریاست‌جمهوری دو کشور وارد واشنگتن شد.

بر اساس اطلاعات مقامات وزارت خارجه آمریکا که در این کمیسیون شرکت دارند، ژنرال “تری وولف” رئیس مرکز برنامه ریزی سیاست راهبردی ستاد کل ارتش آمریکا در این مذاکرات که در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در ساختمان دانشگاه امنیت ملی صورت خواهد گرفت، شرکت می کند.

این منبع خبری گفت: این نخستین ملاقات مقامات بلندپایه ستادهای کل نیروهای مسلح است که تمرکز آن روی هماهنگی فعالیت گروه‌های کارشناسی دو کشور در زمینه همکاری‌های نظامی خواهد بود.

یکی از برنامه‌های مورد نظر در جریان سفر این هیئت نظامی روسی به آمریکا، بازرسی از یکی از پایگاه‌های مرکز آموزشی افسران و نیروهای ویژه در ایالت جورجیا خواهد بود.

سرهنگ زارودینتسکی  در اوایل ماه اکتبر و ژنرال وولف در اواخر سپتامبر به سمتهای جدید خود منصوب شدند. سفر این هیئت روسی به آمریکا در تاریخ ۱۱ نوامبر پایان خواهد یافت.

طبق اطلاعات وزارت دفاع آمریکا، مذاکرات کنونی مقامات بلندپایه نظامی آمریکا و روسیه به بررسی وضعیت کنونی و دورنمای همکاری‌های نظامی دو کشور و همچنین اوضاع سیاسی-نظامی در بحران‌های منطقه‌ای در جهان خواهند پرداخت.

“اشتون کارتر” معاون اول رئیس پنتاگون در اواسط سپتامبر در سخنرانی در کنگره آمریکا اعلام کرد که یکی از اهداف وزارت دفاع گسترش و تقویت روابط نظامی با روسیه است.

وی گفت: پنتاگون طرح اساسی برای مشارکت با نیروهای مسلح روسیه و تحقق اهداف کمیسیون همکاری‌های دوجانبه ریاست‌جمهوری دو کشور با نظارت مستقیم وزرای دفاع روسیه و آمریکا دارد/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19788

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر