2

تمدید قرارداد برخی افراد بازداشتی جریان خاص با دستگاه های دولتی

  • کد خبر : 19793
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

توزیع تورات و انجیل به زبان فارسی بین گردشگران ایرانی در لبنان ، تهدید دولت انگلیس به تحویل دیپلمات ایرانی به آمریکا ، ما محکمه دیگری به غیر از قوه قضائیه نداریم و… از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند. سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا […]

توزیع تورات و انجیل به زبان فارسی بین گردشگران ایرانی در لبنان ، تهدید دولت انگلیس به تحویل دیپلمات ایرانی به آمریکا ، ما محکمه دیگری به غیر از قوه قضائیه نداریم و… از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز چهار شنبه ۱۸آبان ماه برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

تمدید قرارداد برخی افراد بازداشتی جریان خاص با دستگاه های دولتی

روزنامه خراسان در شنیده های خود نوشت : در حالی که تعدادی از افراد نزدیک به جریان معروف به انحرافی هنوز به علت برخی تخلفات در بازداشت به سر می برند، شنیده شده قرارداد همکاری شرکت های تحت مدیریت آنها با برخی دستگاه های دولتی مجددا تمدید شده و عواید این قراردادها به حساب آنها واریز می شود.

ویکی لیکس:آمانو کاملاً در طرف آمریکاست

وطن امروز نوشت ویکی لیکس فاش کرد:«آمانو در تمام تصمیمات استراتژیک کلیدی، از انتصاب مقامات ارشد آژانس گرفته تا قضیه اتمی ایران، تماما در طرف آمریکا‌ست». بالاترین نوشت: «اسناد ویکی لیکس نشان می‌دهد، بعد از اینکه یوکیو آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ۲ سال قبل جانشین محمد البرادعی شد، دیپلمات‌های آمریکایی او را شخصی توصیف کردند که اگرچه مدیر‌کل همه کشورهاست، اما با آمریکا کاملا توافق دارد».بنابراین گزارش، در یک جلسه آمانو به سفیر آمریکا گفته بود که اگرچه او مجبور است به خاطر نشان دادن اینکه بی‌طرف است به کشورهای در حال توسعه امتیازهایی بدهد اما او در تمام تصمیمات استراتژیک کلیدی، از انتصاب مقامات ارشد آژانس گرفته تا قضیه اتمی ایران، تماما در طرف آمریکا‌ست.

توزیع تورات و انجیل به زبان فارسی بین گردشگران ایرانی در لبنان

روزنامه ایران نوشت :‌ کانون‌های ناشناخته‌ای در لبنان با مغتنم شمردن حضور گردشگران ایرانی در این کشور، بین آنها تورات و انجیل به زبان فارسی توزیع می‌کنند. به گزارش ایرنا از بیروت، برای گردشگرانی که به مدت یک روز از طریق سوریه یا چند روزه به صورت مستقیم از ایران وارد بیروت پایتخت لبنان می‌شوند، دیدن بخشی از مناطق مسیحی‌نشین این کشور تدارک دیده می‌شود که این امر نکته‌ای قابل تأمل است.

تهدید دولت انگلیس به تحویل دیپلمات ایرانی به آمریکا

به گزارش روزنامه ملت ما دفتر وزیر کشور انگلستان به وکلای دیپلمات سابق ایران اطلاع داده است که تصمیم نهایی آنها مبنی بر استرداد ایشان به آمریکا گرفته شده و در ۲۱ نوامبر(۱۴ روز دیگر) اجرا خواهد شد . طی این دوهفته وکلای نصرت الله تاجیک فرصت دارند اگر ادعا یا سند دیگری دارند ارایه کنند. تاجیک دیپلمات سابق ایران در اردن از سوی دولت آمریکا متهم است که ۶ سال قبل مبادرت به خرید دوربین هایی با قابلیت دید در شب کرده است .

هاآرتص: اگر صدها موشک به تل آویو می زدند این قدر خسارت و بی آبرویی نداشت

روزنامه کیهان با اشاره به حمله اخیر علیه ده ها سایت و تارنمای نهادهای مهم دولتی و امنیتی اسرائیل، به نقل از روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: رسیدن دشمنان به سطحی از توانایی ها که اسرائیل را مورد ضربه فناوری قرار دهند، زیان هایی بسیار بیشتر از صدها موشک دارد؛ زیرا خطر از ناحیه یک گروه هکرهای ناشناس نیست که تنها اندکی توجه جهانی را می طلبد بلکه تهدید واقعی، زمانی است که مین های سایبری که عمیقا با اسب های تروای تکنولوژی به سامانه های حیاتی اسرائیل وارد شود، بتواند زیان های جدی ایجاد کند .

ما محکمه دیگری به غیر از قوه قضائیه نداریم

روزنامه اعتماد با اشاره به رفتار اخیر رئیس جمهور در رسانه ای کردن پرونده ها و حتی تهدید به رسانه ای کردن به جای دادن آنها به فوه قضائیه ، به نقل از محمد حسین ابراهیمی ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نوشت : کسی که به بیت‌المال دست اندازی کرده که نباید حریم امن داشته باشد. معتقدم باید این افراد به اشد مجازت برسند. وی در پاسخ به این سوال که  پس معتقدید به احمدی‌نژاد تریبون بدهیم تا بیاید افشاگری‌ کند ، افزود : من نمی‌گویم احمدی‌نژاد باید پرونده‌ها را به قوه قضائیه بدهد. ما محکمه دیگری به غیر از قوه قضائیه نداریم.

ابراهیمی در واکنش به این سوال که اگر احمدی‌نژاد این موضوع را رعایت نکرد و این روش افشاگونه رسانه‌ای را ادامه داد تصریح کرد : آنجا دیگر دست من و شما نیست مقام معظم رهبری موضع خواهند گرفت چون تنظیم قوا با رهبری است/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19793

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر