3

بانک ملت به عنوان بانک عامل پرداخت هدیه به خبرنگاران تعیین شد

  • کد خبر : 19805
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۱

بنا به گفته‌ محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون هفت هزار خبرنگار و اصحاب رسانه با نام‌نویسی و تکمیل مدارک خود در سامانه «سمان» مشمول دریافت هدیه رییس جمهوری به مناسبت روز خبرنگار شده‌اند. به دنبال هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران مبنی بر اعطای وام مسکن ۳۰ میلیون تومانی […]

بنا به گفته‌ محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون هفت هزار خبرنگار و اصحاب رسانه با نام‌نویسی و تکمیل مدارک خود در سامانه «سمان» مشمول دریافت هدیه رییس جمهوری به مناسبت روز خبرنگار شده‌اند.

به دنبال هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران مبنی بر اعطای وام مسکن ۳۰ میلیون تومانی به این قشر، بحث و بررسی‌هایی برای تعیین بانک عامل پرداخت کننده این وام صورت گرفت که در نهایت بانک ملت به عنوان بانک عامل پرداخت این هدیه به خبرنگاران تعیین شد.

پیشتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با فرارسیدن روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از هدیه وام مسکن به خبرنگاران از سوی رئیس جمهور خبر داد و مبلغ این وام را ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین برابر گفته‌ محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون هفت هزار خبرنگار و اصحاب رسانه با نام‌نویسی و تکمیل مدارک خود در سامانه «سمان» مشمول دریافت هدیه رییس جمهوری به مناسبت روز خبرنگار شده‌اند/قانون

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19805

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر