1

ادعا جالب مهاجم چین: ایران اروپایی بازی می‌کند!+تصویر

  • کد خبر : 199100
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

البته ما در این بازی از تمام فرصت و ظرفیت‌مان استفاده خواهیم کرد. در یکی دو روز گذشته مدام فیلم‌های بازی ایران را آنالیز کردیم و به دنبال یافتن نقاط ضعف آن‌ها بوده‌ایم و روی این موضوعات برنامه‌ریزی کردیم.

آی‌اسپورت- تمرین‌های تیم ملی فوتبال چین در هوای بارانی عصر امروز برای بازی با ایران ادامه یافت و خبرنگاران چینی نیز با حضور گسترده در تمرین تیم ملی کشورشان به مصاحبه با اعضای این تیم پرداختند. یو دابائو مهاجم تیم ملی چین در گفت‌وگو با خبرنگار چینی گفت:ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. هرچند در سال‌های گذشته تقابل زیادی بین فوتبال ایران و چین نبوده به همین خاطر شناخت زیادی از آن‌ها نداریم. یکی از بازیکنان آن‌ها -پورعلی‌گنجی- در لیگ چین بازی کرد و او را می‌شناسیم و البته این را هم می‌دانیم که یک مهاجم خیلی خوب به نام آزمون در اختیار دارند که در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده و باید مراقب او باشیم. کاملا بازی آزمون را زیر نظر گرفتیم و مراقب هستیم تا نتواند گلزنی کند. درباره دیگر بازیکنان باید صادقانه بگویم که شناختی از آن‌ها ندارم.

سبک بازی فوتبال ایران شبیه اروپایی‌هاست. قدرت بدنی آن‌ها خیلی به تیم‌های اروپایی نزدیک است و قطعا در بازی سه‌شنبه نیز شانس ایران بیش از ماست. البته ما در این بازی از تمام فرصت و ظرفیت‌مان استفاده خواهیم کرد. در یکی دو روز گذشته مدام فیلم‌های بازی ایران را آنالیز کردیم و به دنبال یافتن نقاط ضعف آن‌ها بوده‌ایم و روی این موضوعات برنامه‌ریزی کردیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199100

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر