1

۴ استقلال،خیلی پرسپولیسیها را اذیت کرد/اگر ببازیم، بد نمی بازیم

  • کد خبر : 200122
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

مجری تلویزیون گفت: استقلال بازی را با نتیجه ۱-۰ یا ۲-۱ می برد و اگر هم ببازد؛ بد نمی بازد.

 

فرشید فهیم در گفت و گو با کاپ، درباره دربی روز جمعه اظهار داشت: امیدوارم با توجه به نتایج نه چندان خوبی که استقلال در این فصل گرفته  و حساسیت فراوانی وجود دارد؛ شاهد دربی جذاب و خوبی باشیم. این بازی با همه بازی های دیگر متفاوت است. نبای به جیاگاه دو تیم توجه کرد. دربی ۳-۲ که پرسپولیس با ایمون زاید برد؛ مصداق همین نکته است. در آن زمان پرسپولیس در شرایط بحرانی بود و استقلال وضعیتش بسیار خوب بود اما بازی را پرسپولیس با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی در ادامه افزود: دوست دارم استقلال بازی را ببرد و فکر می کنم این اتفاق با نتیجه ۱-۰ یا ۲-۱ رخ دهد. اگر هم قرار باشد استقلال این بازی را شکست بخورد دیگر خبری از ۴ گل نیست و بد نخواهد باخت. البته در بازی فصل پیش هم اتفاق خاصی رخ نداد و استقلال با دو گل تفاضل، باخت ولی پرسپولیس ها گویا عدد ۴ خیلی اذیتشان کرده بود و می خواستند آن را پاک کنند که نشد. استقلال ۴ دربی پیاپی را برده بود و فرهاد مجیدی هم ۴ گل زده بوند و این چیز کمی نیست و به این راحتی از یاد نمی رود. البته آنها هم به شش گلی که دهه پنجاه به استقلال زدند افتخار می کنند و کری می خوانند.

مجری تلویزیون درباره احتمال برکناری منصوریان در صورت عدم نتیجه گیری در این یددار خاطرنشان کرد: پیروزی در دربی می تواند ورق را برگرداند. اضطراب زیادی روی استقلال وجود دارد اما با یک برد در دربی همه این استرس و فشارها از بین می رود. استقلال در مقابل ماشین سازی در همان ۲۰ دقیقه اول می توانست سه یا چهار گل بزند. هواداران و مدیریت باشگاه باید صبور باشند و به منصوریان فرصت دهند. تیم عوض شده و پوست انداخته است. منصوریان با بازیکنان رفیق است و دیکتاور نیست. همین هم درست است. همانطور که عبدالله ویسی با این روش قهرمان شد. صحبت های آقای افتخاری هم شاید با کادر فنی هماهنگ شده باشد و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

وی همچنین اذعان داشت: برانکو از بازیکنان جدید استقلال شناخت زیادی ندارد. تنها مشکل استقلال در خط دفاعی است که تنها مگویان از فصل پیش است و مابقی فرق کرده اند و همین کار مهدی رحمتی را سخت می کند.

فهیم در پایان درباره بازیکنان موثر دو تیم گفت: در تیم پرسپولیس اگر بخواهم از دو نفر نام ببرم که نقش کلیدی خواهند داشت مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند خواهند بود و در تیم استقلال هم مهدی رحمتی باید خودش را دوباره اثبات کند؛ خسرو حیئری هم که در کنار فرشید اسماعیلی در خط هافبک می درخشد و در نهایت کاو.ه رضایی که در خط حمله، امید اول گلزنی است.در نهایت امیدوارم بازی خوبی ببینیم و ما و هواداران و رسانه و … فرهنگ تحمل و صبوری خودمان را بالا ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200122

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر