1

پرسپولیس باید از سوت شروع تا پایان بازی به دروازه استقلال یورش ببرد / تساوی برای منصوریان مانند باخت است

  • کد خبر : 200241
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «اگر توپ‌ها را برای طارمی به خوبی فراهم کنند، این مهاجم از هیچ فرصتی نمی‌گذرد.»

ابراهیم آشتیانی پرسپولیس باید از سوت شروع تا پایان بازی به دروازه استقلال یورش ببرد / تساوی برای منصوریان مانند باخت است

ابراهیم آشتیانی در خصوص ارزیابی اش از دربی فردا اظهار داشت: «دربی ٨٣ عیار لیگ برتر را به خوبی نشان خواهد داد. اگر پرسپولیس در این بازی پیروز شود، قطعا می‌تواند راه زیادی از قهرمانی را طی کند؛ درست است که این بازی ٣ امتیاز بیشتر ندارد اما از لحاظ روانی می‌تواند یک فصل را تضمین کند.»

وی افزود: «قطعا برانکو برای ارایه یک بازی محتاطانه و دفاعی به دربی نخواهد آمد، بلکه پرسپولیس مانند گذشته روی زمین بازی خواهد کرد و از گوشه‌های زمین با گریز عالیشاه و امیری می‌تواند به گل دست پیدا کند.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «عقیده دارم پرسپولیس باید از سوت شروع تا پایان بازی حمله کند و از زمین و هوا به دروازه استقلال یورش ببرد؛ زیرا استقلالی‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری آسیب‌پذیر هستند. اگر توپ‌ها را برای طارمی به خوبی فراهم کنند، این مهاجم از هیچ فرصتی نمی‌گذرد. پرسپولیس با ردوبدل کردن پاس‌های زیاد می‌تواند به راحتی دفاع استقلال را باز کند.»

آشتیانی همچنین تصریح کرد: «وضع دفاعی استقلال خوب نیست و این تیم هم روی ضربات ایستگاهی نقض دارد و هم از میانه زمین آسیب‌پذیر نشان داده است.»

وی همچنین تاکید کرد: «از لحاظ روحی این بازی نباید تفاوتی با بازی‌های دیگر برای پرسپولیس داشته باشد. بازیکنان بدانند به راحتی می‌توانند پیروز باشند و نتیجه خوبی کسب کنند.»

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: «موضوع قابل توجه، وضع بحرانی استقلال و علیرضا منصوریان است. این بازی به‌گونه‌ای برای منصوریان مرگ و زندگی است و تساوی هم برای استقلال در این مقطع مانند باخت می‌ماند. آنها باید پیروز شوند تا در ادامه راه امیدوار بمانند.»

آشتیانی در پایان گفت: «پرسپولیس با توجه به برتری که در خط دفاع و حمله دارد، قطعا در این بازی از وضع بهتری برخوردار خواهد بود. البته یکی از مشکلاتی که پرسپولیس در چند هفته اخیر با آن مواجه بوده، استفاده نکردن بازیکنان از موقعیت‌هایی است که به‌ دست می‌آورند که در این بازی باید از کوچکترین فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر