1

حمایت روسیه از تلاش های اروپا برای حل بحران بدهی منطقه یورو

  • کد خبر : 20117
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۱۰

رئیس جمهوری روسیه روز شنبه بقای یورو را برای نظام مالی جهانی حیاتی خواند و از تلاش های اروپا برای حل بحران بدهی منطقه یورو حمایت کرد. دمیتری مدودف در اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی آسیا – اقیانوس آرام ) اپک ( در هاوایی گفت روسیه از هواداران سر سخت یورو است و حدود نیمی […]

رئیس جمهوری روسیه روز شنبه بقای یورو را برای نظام مالی جهانی حیاتی خواند و از تلاش های اروپا برای حل بحران بدهی منطقه یورو حمایت کرد. دمیتری مدودف در اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی آسیا – اقیانوس آرام ) اپک ( در هاوایی گفت روسیه از هواداران سر سخت یورو است و حدود نیمی از ذخایر ارزی خارجی این کشور را یورو تشکیل می دهد. مدودف با اشاره به بحران مالی اخیر افزود : اگر یورو به عنوان ذخیره ارزی جهانی وجود نداشت ، در سال دو هزار و هشت و دو هزار و نه میلادی ، برای بقای ما و بقای دلار آمریکا مشکلات فراوانی به وجود می آمد .

رئیس جمهوری روسیه در جمع مدیران تجاری بیست و یک کشور عضو اپک تاکید کرد این واقعیت که یورو به عنوان ذخیره ارزی در جهان وجود دارد ، به کارکرد کل نظام مالی کمک می کند. وی تصریح کرد سران اروپا روش صحیحی برای حل این بحران بسیار دشوار در پیش گرفته اند. مدودف اضافه کرد ممکن است منطقه یورو متشکل از اقتصادهای بسیار متنوع و متفاوت باشد ، اما برای تغییر این واقعیت سیاسی خیلی دیر است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از هونولولو ، رئیس جمهوری روسیه در خاتمه گفت اگر شمار کشورهای عضو منطقه یورو کاهش یابد ، تقویت و ثبات بیشتر یورو لزوما معنایی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20117

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر