1

رضاییان هم به سیدجلال اضافه شد/ رامین ذخیره کریس رونالدو + تصویر

  • کد خبر : 202402
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

آنها حتی به این نکته توجه نکردند که چطور در هیچ پستی غیر از پست مورد نظر فرد تهیه کننده این لاین آپ، بازیکن دومی در نظر گرفته نشده است.

بانک ورزش – همان طور که ظهر امروز خبر دادیم سیدجلال حسینی از طرف فرانس فوتبال در جمع برترین های مرحله انتخابی جام جهانی قرار گرفته است.

این افتخار در حالی نصیب سیدجلال حسینی شده که چهره هایی چون پوگبا، اینیستا، جو هارت، کریس رونالدو، لواندوفسکی و …. در این تیم قرار دارند.

پس از این انتخاب بود که یکی از طرفداران رامین رضاییان دست به کار شد و لاین آپ زیر را برای تیم منتخب  ساخت؛

او حتی نام سایت فرانس فوتبال را بالای این لاین آپ قرار داد تا مردم بیشتری این ترکیب را باور کنند. اما کار جالب تر او آنجاست که نام رامین را مقابل نام رونالدو قرار داد تا این به نوعی این موضوع را برساند که رامین رضاییان پس از کریس، بهترین بازیکن آن پست بوده و در صورتی که او انتخاب نمی شد، رضاییان جایگزینش می شد. نکته عجیب تر اینکه بسیاری از کانال های سایت ها و روزنامه های معتبر کشور نیز این لاین آپ را منتشر کردند بدون اینکه بدانند این یک شوخی از طرف دوستداران رامین رضاییان است.

آنها حتی به این نکته توجه نکردند که چطور در هیچ پستی غیر از پست مورد نظر فرد تهیه کننده این لاین آپ، بازیکن دومی در نظر گرفته نشده است.

امیدواریم رامین رضاییان که در بازی با کره جنوبی عملکرد بهتری نسبت به قبل داشت، در بازی های بعدی نیز درخشش را ادامه دهد تا واقعا در این لیست جای بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202402

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر