1

زیباکلام: از نیامدن احمدی‌نژاد ناراحتم

  • کد خبر : 202957
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

صادق زیباکلام با بیان اینکه از نیامدن احمدی نژاد نارحت است گفت که احمدی نژاد اگر می‌آمد همانند ستون پنجم اصلاحاتی‌ها در میان اصولگرایان عمل می‌کرد.

به گزارش ایسنا،  این استاد دانشگاه در نشستی در خبرگزاری موج اظهار کرد: اگر آقای احمدی‌نژاد می‌آمد به نفع اصلاح‌طلبان بود؛ چرا که خیلی‌ها از ترس پیروزی دوباره احمدی‌نژاد در انتخابات به پای صندوق‌های رای می‌آمدند و به روحانی رای می‌دادند که در صورت نیامدن وی این قشر از مردم ممکن است رغبت شرکت در انتخابات را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای قانون‌مندی و قانون‌گرایی تلاش کنیم  اظهار کرد که حقوق آقای احمدی‌ نژاد طبق قانون اساسی باید حفظ می‌شد.

زیباکلام با بیان اینکه شخص  احمدی نژاد شخصیتی کاریزماتیک است که در حال حاضر دارای ۱۰ تا ۱۵ میلیون رای در بین مردم است، تاکید کرد: این رای صرفا متعلق به احمدی نژاد است و نه اصولگرایان چرا که هر اصولگرایی غیر از احمدی نژاد وارد انتخابات شود این مقدار رای را نمی‌تواند کسب کند.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: اگر آقای احمدی نژاد وارد انتخابات نشود؛ نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تکلیف این ۱۵ میلیون رای چه می شود. چرا که حتی اگر خود آقای احمدی نژاد هم کسی را به جای خود معرفی و از او حمایت کند باز هم امکان انتقال این آرا به فرد مورد نظر او وجود ندارد.

زیباکلام در پایان تاکید کرد که در صفحه انتخابات آتی کشور، روحانی حتی اگر دو قلعه و اسب هایش را به اصولگرایان آوانس بدهد بازهم پیروز صحنه انتخابات خواهد بود. امری که با آمدن احمدی نژاد می‌توانست چهره جذاب‌تری به خود بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر