1

از خدا می خواهم هیچ فوتبالیستی چنین روزی را نبیند / تا چند روز پیش، هر روزگریه می کردم

  • کد خبر : 203928
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: «چه در آینده در تراکتور بازی کنم چه نکنم محبوب ترین تیم برایم تراکتورسازی است و محبوب ترین هواداران هم تی تی ها هستند.»

سینا عشوری درباره روند درمان خود اظهار داشت: «در روزهای گذشته فیزیوتراپی انجام داده ام و طبق نظر دکتر کیهانی تا ماه آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرم. به هر حال آسیب دیدگی جدی من از ناحیه مینیسک و رباط صلیبی بود که شرایط سختی را برایم رقم زد. از خدا می خواهم که فوتبالیست ها هیچ زمانی چنین روزی را نبینند.»

وی ادامه داد: «باید اینجا از مردم غیور و عزیز آذربایجان تشکر کنم که من را شرمنده کردند. آنها در این مدت رفتاری کردند که هرگز تا آخر عمرم فراموش نمی کنم. چه در آینده در تراکتور بازی کنم چه نکنم محبوب ترین تیم برایم تراکتورسازی است و محبوب ترین هواداران هم تی تی ها هستند.»

هافبک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «من در این مدت شرایط روحی بدی داشتم و تا چند روز پیش هر روز گریه می کردم اما این لطف و حمایت مردم آذربایجان را که دیدم، روحیه ام برگشت. من نه اهل سیاه بازی هستم و نه می خواهم کسی را فریب بدهم. تا پایان فصل نمی توانم بازی کنم و آن زمان هم دیگر قراردادم به پایان رسیده بنابراین می خواهم واقعیت ها را بگویم که مقابل این مردم کم آوردم. از بازیکنان تراکتور هم تشکر می کنم که من را در این مدت تنها نگذاشتند.»

عشوری افزود: «طبق رسمی که وجود دارد بازیکنی با شرایط من از لیست خارج می شود و مسولان باشگاه هم احتمالا این تصمیم را دارند. به هر حال اتفاقی است که افتاده و من آن را می پذیرم. امیدوارم تراکتورسازی بتواند به جای من بازیکنی را بیاورد که به تیم کمک کند. من هم به عنوان یک هوادار بازی ها را دنبال می کنم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203928

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر