0

تلاش بازیکن نامدار برای خلاص شدن از شر بازی در تیم ملی!

  • کد خبر : 204638
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

یکی از بازیکنان تیم ملی کشورش که برای شرکت در جام ملت‌های اروپا به اردوی سه‌شیر فراخوانده شده بود، به دنبال راهی برای ترک اردوی این تیم بوده است.

توپ فوتبال تلاش بازیکن نامدار برای خلاص شدن از شر بازی در تیم ملی!

جیم وایت، خبرنگار نشریه تلگراف انگلیس در مصاحبه با رادیو BBC5  ادعا کرده است که یکی از بازیکنانی که روی هاجسون، سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس از او برای همراهی این تیم در یورو ۲۰۱۶ فرانسه دعوت به عمل آورده بود، به دنبال راهی برای ترک سه‌شیر بوده و حتی از مدیربرنامه‌های خود خواسته که به او برای رسیدن به هدفش راهی نشان دهد.

 

طبق ادعای وایت، بازیکن ناشناس سه‌شیر برخلاف میل باطنی‌اش مجبور به پذیرش دعوت روی هاجسون برای سفر به فرانسه شده و به همین دلیل درصدد پیدا کردن راهی برای هرچه زودتر تمام شدن کارش در یورو بوده است.

 

ادعای خبرنگار نشریه تلگراف در حالی است که چندی پیش هم هری ردنپ، سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام گفته بود یکی از بازیکنان این تیم با وجود دعوت شدن به اردوی تیم ملی انگلیس تمایل چندانی برای پوشیدن پیراهن این تیم نشان نداشته است.

 

وایت اظهار داشت: در جریان رقابت‌های یوروی امسال، بازیکنی بود که وقتی تیم ملی انگلیس وارد فرانسه شد، به مدیربرنامه‌هایش زنگ زد و گفت: «آیا می‌توانی کاری برای بیرون رفتن من از این مسابقات انجام دهی؟ شرکت در این رقابت‌ها برای من یک کار اضافه بر سازمان است». آیا این ذهنیتی است که در میان ملی‌پوشان لیگ‌برتری ما وجود دارد؟ اینکه فوتبال ملی به اندازه لیگ قهرمانان یا لیگ برتر مهم نیست؟ نمی‌دانم که آیا این طرز تفکر در میان تمام ملی‌پوشان ما وجود دارد یا نه؟

 

خبرنگار نشریه تلگراف ادامه داد: یک بازیکن مانند گرث بیل با اینکه در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد، باز هم برای حضور در تیم ملی ولز اعلام آمادگی کرد و راه را به سایر بازیکنان تیم ملی کشورش نشان داد و یک بازیکن دیگر حاضر نبود برای تیم ملی انگلیس بازی کند، نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است؟

 

تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا پس از قبول شکست برابر حریف نه چندان بزرگی مانند ایسلند حذف شد که این اتفاق منجر به استعفای روی هاجسون از هدایت سه‌شیر شد.

 

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204638

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر