2

تحت فشار قرار گرفتن عربستان و بیداری اسلامی در منطقه

  • کد خبر : 20522
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۳۵

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ناکامی آمریکا در رسیدن به خواسته‌هایش در آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، دلیل این تلاش واشنگتن را بحران های داخلی آمریکا و ترس از محوریت ایران در بیداری منطقه خواند. حجت الاسلام علی سعیدی با اشاره به تحولات منطقه و همچنین تهدیدات کشورهای غربی […]

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ناکامی آمریکا در رسیدن به خواسته‌هایش در آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، دلیل این تلاش واشنگتن را بحران های داخلی آمریکا و ترس از محوریت ایران در بیداری منطقه خواند.

حجت الاسلام علی سعیدی با اشاره به تحولات منطقه و همچنین تهدیدات کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ، وحدت در داخل کشور را یک امر ضروری خواند و گفت: هر نظامی با مشکلاتی روبرو است. ملت ما نیز بعد از پیروزی انقلاب برای رسیدن به اهداف خود فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته است، اما اختلاف سلیقه ها در جامعه نباید به شکاف اجتماعی، درگیری و تنازع بایکدیگر ودر نهایت به سو استفاده دشمن منجر شود.

سعیدی همچنین با اشاره به پیشرفت روز افزون ایران اظهار داشت: کشورری که در حال سازندگی بوده ، دارای دموکراسی است و هرسال یک انتخابات برگزار می کند بیش از سایر کشورها نیز به وحدت دارد.

وی با بیان اهمیت انتخابات در کشور گفت: انتخابات در ایران موضوع مهمی است، زیرا جریان های وفادار به اصول انقلاب در این عرصه شرکت کرده و این همبستگی و وحدت می تواند بسیاری از تهدیدات علیه کشورمان را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص تهدیدات اخیرآمریکا و اسرائیل علیه کشورمان گفت: آمریکایی ها در عرصه بین المللی کم آورده اند و خواسته‌هایشان در خصوص رژیم صهیونیستی محقق نشده است، همچنین از طرفی صهیونیست ها مدعی هستند اوباما باید برای دور بعدی انتخابات لابی صهیونیستی را راضی کند و از سویی دیگر تحت فشار قرار گرفتن عربستان و بیداری اسلامی در منطقه باعث شده تا آمریکاییها با تهدید جمهوری اسلامی از فشارخود کم کنند.

افق – مهر سعیدی همچنین درباره تلاش آمریکا برای فشار به ایران با بهانه هایی همچون فعالیت های هسته ای اظهار داشت: دولت آمریکا در داخل کشورش با بحران های زیادی مواجه است و از طرفی هم کانون بیداری اسلامی در منطقه را جمهوری اسلامی می داند، به همین خاطر سعی داشت تا با صدور قطعنامه ای در آژانس بین المللی انرژی اتمی کشورمان را تحت فشار قرار دهد که در نهایت با عدم اجماع کشورها درصدور قطعنامه علیه ایران آمریکایی ها به خواسته خود دست نیافتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر