1

خبر بد برای منصوریان یا جانشین او/ نیم‌فصل دوم «وحشتناک» استقلال!

  • کد خبر : 207052
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۲۱

هرچند به نظر می‌رسد بازی حساس حذفی با نفت تهران در روز پایانی آذرماه، باعث خواهد شد استقلالی‌ها فعلا دندان روی جگر بگذارند. در مورد لیگ برتر اما، چه منصوریان بماند و چه برود، به نظر می‌رسد کار رقابت حتی به قصد کسب سهمیه هم برای استقلالی‌ها حسابی سخت شده؛ چه اینکه نگاهی به شرایط کار در دور برگشت، نشان می‌دهد که یک نیم‌فصل دوم وحشتناک برای استقلال در راه است.

بانک ورزش– باخت به تراکتورسازی دوباره علیرضا منصوریان را به همان فضای اول فصل پرتاب کرد؛ با این تفاوت که حالا یک فاصله ۱۱امتیازی هم بین سرخابی‌ها به وجود آمده که نه به راحتی قابل جبران است و نه می‌توان تحملش کرد. حالا انتقادها از علیمنصور بالا گرفته و آشکار و نهان در مورد احتمال برکناری او بحث می‌شود. هرچند به نظر می‌رسد بازی حساس حذفی با نفت تهران در روز پایانی آذرماه، باعث خواهد شد استقلالی‌ها فعلا دندان روی جگر بگذارند. در مورد لیگ برتر اما، چه منصوریان بماند و چه برود، به نظر می‌رسد کار رقابت حتی به قصد کسب سهمیه هم برای استقلالی‌ها حسابی سخت شده؛ چه اینکه نگاهی به شرایط کار در دور برگشت، نشان می‌دهد که یک نیم‌فصل دوم وحشتناک برای استقلال در راه است.

استقلال در نیم‌فصل اول از همه ظرفیت‌های قرعه آسان برخوردار بود، اما نتوانست به خوبی از آن استفاده کند. این تیم روز پنجشنبه در تهران با پدیده بازی می‌کند و بعد از آن برای برگزاری آخرین بازی فصل مقابل سپاهان به اصفهان می‌رود. استقلال در نیم‌فصل اول پنج بار برنامه بازی در خارج از تهران داشت؛ دو بار به اهواز رفت تا با استقلال خوزستان و فولاد دیدار کند، در قم برابر صبا ایستاد، در مشهد با سیاه‌جامگان پیکار کرد و حالا هم به اصفهان می‌رود تا رودرروی سپاهان بایستد. به این ترتیب این تیم در نیم‌فصل دوم باید شش بار مسافر شهرستان باشد و بازی‌های سختی برابر ذوب‌آهن، تراکتورسازی، پدیده، گسترش‌فولاد و حتی نفت آبادان و ماشین‌سازی برگزار کند. به علاوه استقلال در دور برگشت باید میهمان خیلی از تیم‌های مدعی و بالای جدولی باشد. غیر از تراکتور و ذوب، حتی بازی با نفت تهران هم در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار می‌شود. همچنین استقلال جزو تیم‌هایی بود که در نیم‌فصل اول دو بازی پشت سر هم خانگی داشت، در دور برگشت اما این تیم باید دو بازی متوالی بیرون از خانه را برابر تراکتور و پدیده برگزار کند. به علاوه استقلال در دور رفت، قبل و بعد از بازی با پرسپولیس میزبان بود و سه بازی متوالی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد، اما در دور برگشت قبل از داربی باید در تبریز با ماشین بازی کند و بعد از داربی در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207052

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر