1

دختر کم سن و سالی که از تجاوز جنسی قذافی در امان نماند

  • کد خبر : 20731
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸

پایگاه اینترنتی شبکه العربیه شنبه ۱۹ نوامبر (۲۸آبان) نوشت: «هرچند که مردم لیبی طومار حکومت سرهنگ قذافی را درهم پیچیدند اما هر روز داستان های شگفتی از زندگی شخصی و جنایت های وی منتشر می شود.» خبرنگار روزنامه فرانسوی “لوموند” (LeMonde) در طرابلس اخیرا با یکی از قربانیان قذافی مصاحبه کرده است که می گوید […]

پایگاه اینترنتی شبکه العربیه شنبه ۱۹ نوامبر (۲۸آبان) نوشت: «هرچند که مردم لیبی طومار حکومت سرهنگ قذافی را درهم پیچیدند اما هر روز داستان های شگفتی از زندگی شخصی و جنایت های وی منتشر می شود.»
خبرنگار روزنامه فرانسوی “لوموند” (LeMonde) در طرابلس اخیرا با یکی از قربانیان قذافی مصاحبه کرده است که می گوید طی ۵ سال بارها مجبور شده بود با دیکتاتور لیبی همبستر شود.
“صفیه” که اکنون یک دختر۲۲ ساله است در حالی که به شدت گریه می کرد در این مصاحبه گفت : «قذافی زندگی مرا ویران کرد. دوست داشتم کشته نمی شد تا به جنایت هایی که با خونسردی در حق زنان لیبی مرتکب می شد، جواب دهد.»
او افزود: «هنگامی که جسد قذافی را مشاهده کردم همزمان احساس خوشبختی و دردمندی به من دست داد. دوست داشتم از او بپرسم چرا این گونه با من رفتار کرد؟ چرا مرا از کانون خانواده ام ربود؟ چرا به من تجاوز کرد و مرا به مصرف مواد مخدر آلوده کرد؟»
رنج هایی که این دختر جوان طی سال های گذشته تحمل کرده است مانند کابوس همه جا به دنبال اوست. او گفت: «۱۵ ساله بودم. خانواده ام تازه به “سرت” -زادگاه قذافی- منتقل شده بودند. مدیر مدرسه ای که در آن تحصیل می کردم مرا انتخاب کرد تا هنگام بازدید قذافی از مدرسه، به وی گل تقدیم کنم.»
صفیه گفت: «هنگامی که برای تقدیم گل به رهبر سابق لیبی که او را “بابا معمر” می خواندم برگزیده شدم، شور و شادی وصف ناپذیری وجودم را فراگرفت. وقتی گل را به قذافی دادم لبخندی زد و دستی بر سرم کشید تا بدین شکل به همراهان خود علامت بدهد که “این را می خواهم”.»
فردای آن روز سه نفر از “عایشه ها” -محافظان زنی که همیشه قذافی را همراهی می کردند- به منزل این دختر کم سن رفتند و به خانواده اش گفتند که معمرقذافی می خواهد دخترشان را ببیند و به او هدیه بدهد. صفیه را به خیمه ای در صحرا بردند که قذافی برای شکار و خوشگذرانی در آن اقامت داشت.
صفیه گفت: «قذافی در خیمه از خانواده ام و از وضعیت اجتماعی ما سؤال کرد. او گفت همه نیازهای مرا تأمین خواهد کرد. سپس یکی از محافظان، لباس های سبکی به من داد و از من خواست که یاد بگیرم چگونه در مقابل قذافی برقصم. مرا سه شبانه روز در خیمه قذافی نگه داشتند و از من خواستند برای رهبر لیبی برقصم. سپس قذافی با صراحت به من گفت برای همیشه همراه من خواهی بود.»
پس از آن این دختر ۱۵ ساله را به باب العزیزیه محل زندگی قذافی منتقل کردند و بر اساس اظهارات خود صفیه، قذافی با وحشی گری تمام به او تجاوز می کرده است.
صفیه در ادامه می گوید: «اسیر شهوات قذافی شدم و تا ۵ سال نمی توانستم فرار کنم. تا اینکه سرانجام با دختر نوجوان دیگری که اهل بنغازی بود و او نیز قربانی تجاوز جنسی قذافی شده بود، در یکی از اتاق های باب العزیزیه اسکان یافتم.»
پس از مدتی “صفیه” فهمید که فقط او نیست که برای تامین نیاز جنسی رهبر سابق لیبی شکار شده است. او می گوید ده ها تن از دختران نوجوان برای خوشگذرانی معمر قذافی مجبور بودند با او همبستر شوند. به گفته او همیشه دخترانی از بلژیک، ایتالیا و آفریقا که اغلب مانکن بودند برای رقص و خوش گذرانی به شب نشینی های قذافی آورده می شدند، سپس به هر کدام از آن ها کیف هایی پر از پول داده می شد اما به دختران لیبیایی هیچ چیز نمی دادند.
صفیه تأکید می کند که خانواده اش از اینکه دخترشان قربانی تجاوز جنسی قذافی شده است اطلاع داشتند اما نمی توانستند چیزی بگویند.
وی سرانجام در سال ۲۰۰۹ موفق به فرار شد و مخفیانه به همراه یکی از دوستانش به فرانسه رفت. او پس از آغاز انقلاب به زادگاهش برگشت اما نتوانست آن روزهای دردناک را فراموش کند و با وجود اینکه قذافی مرده است، آثار تجاوز جنسی همچنان بر صفیه تأثیر منفی گذاشته است.
صفیه تأکید کرد حاضر است در دادگاه حاضر شود و با صورت پوشیده علیه قذافی شهادت بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20731

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر