1

ماجرای ورود نام رحمتی در لیست مازاد استقلال؛ متلک هایی که کار دست کاپیتان داد!

  • کد خبر : 207861
  • ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

دروازه بان شماره یک استقلال هرگز فکر نمی کرد یک اعتراض ساده در فرودگاه باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شود.

علیرضا منصوریان سید مهدی رحمتی ماجرای ورود نام رحمتی در لیست مازاد استقلال؛ متلک هایی که کار دست کاپیتان داد!

سید مهدی رحمتی وقتی فهمید قرار است واقعا مقابل سپاهان روی نیمکت باشد هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی خود نکرد و حتی پس از بازی تا لحظه ای که علیرضا منصوریان در جمع آبی پوشان بود، رحمتی خیلی رسمی و راحت برخورد می کرد.

اما همین که منصوریان جدا شد تا به یک کار شخصی برسد و بعد خودش را به فرودگاه برساند، رحمتی که نیمکت نشینی خود را زیر سر محمد خرمگاه می دانست، در اتوبوس تیم و در راه فرودگاه، شروع کرد به متلک انداختن به خرمگاه و هر چه حرف می شد بار دستیار منصوریان کرد.

موضوع این بود که یکی از دستیاران منصوریان که در جلسه فنی قبل از بازی حضور داشت به او گفته بود: «خرمگاه زیرآب تو را پیش منصوریان زد و گفت اگر رحمتی را با وجود این همه توهین به خط دفاع استقلال بازی بدهی، من روی نیمکت نمی نشینم و همین الان به تهران برمی گردم!»

همین شد که در راه فرودگاه رحمتی که چشم منصوریان را دور دیده بود تا می توانست به خرمگاه متلک انداخت. خرمگاه دو بار می خواست در اتوبوس تیم واکنش نشان بدهد که یکی از همراهان استقلال به او گفت: «الان دعوا می شود و برای تو بد است و بهتر است یک موضوعی را بهانه کنی و از اتوبوس پیاده شوی و بروی خودت با سواری به تهران بیایی تا در اتوبوس دعوا نشود!»

خرمگاه هم که دوست ندارد با توجه به اتفاقی که بین او و ساکت الهامی در بازی استقلال و صبا رخ داد، اسمش به عنوان یک چهره جنجالی بد در برود، حرف گوش می کند و از اتوبوس پایین می آید و قید همراهی با استقلالی ها را می زند تا با ماشین سواری به تهران برگردد.

وقتی کاروان استقلال بدون خرمگاه به فرودگاه رسید، منصوریان که دیرتر از سایرین خودش را به فرودگاه رسانده بود، با تعجب از همکارانش پرسید خرمگاه کجاست که ماجرا را برای او تعریف کردند.

منصوریان در فرودگاه به رحمتی می گوید این چه کاری بود که کردی و چرا به دستیار من اهانت می کنی، رحمتی می گوید حقش بود، مگر او زیر آب من را نزد!

سرمربی استقلال هم پس از مکالمه تلفنی با دستیارش، به رحمتی بابت برخورد با خرمگاه تذکر داد و در نتیجه یک جر و بحث کاملا ساده، ناگهان کاپیتان از کوره در رفت و به سرمربی گفت نمی مانم، منصوریان هم که انگار از خدا خواسته بود، بلافاصله با افتخاری تماس گرفت و به مدیرعامل استقلال گفت جناب رحمتی نمی ماند و نامش را در لیست مازاد بگذارید.

سرمربی و کاپیتان در پرواز هم دور از هم نشستند و وقتی به تهران رسیدند این خبر پخش شد که رحمتی در لیست فروش است اما مهدی پس از مشورت با افراد مورد اعتماد خود از این کار پشیمان شد و به رسانه ها گفت در استقلال می مانم اما جالب اینجاست که حالا کادر فنی استقلال می گوید ما دروازه بان دوم می خواهیم و رحمتی اگر می خواهد بماند باید نفر دوم باشد!

منصوریان در برنامه ۹۰ این موضوع را تلویحا تایید کرد و با زبان بی زبانی گفت بین رحمتی و دستیارش اختلاف ایجاد شده است!

سرمربی استقلال گفت: «رحمتی اشتباه کرد واکنش نشان داد و او در اصفهان با دستیاران من به اختلاف خورد و از ما رضایتنامه خواست و بعد که به تهران رسیدیم پشیمان شد و حالا هم اگر رضایتنامه بخواهد به او می دهیم.»

این در حالی است که رحمتی مدعی شد خبر ناراحتی او از منصوریان و تقاضایش برای دریافت رضایتنامه و جدایی از استقلال دروغ محض است و رسانه ها را دروغگو نامید.

حالا رحمتی در تلاش است منصوریان را راضی کند نامش را از لیست مازاد استقلال در بیاورد!

رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207861

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر