2

در جمهوری اسلامی ایران هیچ چیز متوقف نمی شود

  • کد خبر : 20839
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه موشک های بالستیک زمین به دریا همچنین پرنده‌های رادار گریز پیشرفته ایران را از پروژه‌های مهم شهید حسن طهرانی مقدم عنوان کرد. امروز سه شنبه در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس در مراسم بزرگداشت سردار شهید طهرانی مقدم که در تالار آفتاب مجلس برگزار […]

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه موشک های بالستیک زمین به دریا همچنین پرنده‌های رادار گریز پیشرفته ایران را از پروژه‌های مهم شهید حسن طهرانی مقدم عنوان کرد.

امروز سه شنبه در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس در مراسم بزرگداشت سردار شهید طهرانی مقدم که در تالار آفتاب مجلس برگزار شد شرکت کردند.

در این مراسم سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از مقام سردار طهرانی مقدم به عنوان یک اسطوره تاریخ ساز و فردی کم نظیر به ۲ مورد از پروژه های مهم این شهید اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در این اندیشه بود که چگونه می توان ناوهای متحرک دشمن در دریا را با موشک های بالستیکی شکار کرد که در ورود به جو زمین چند برابر صوت سرعت دارند. این پروژه آنقدر شکست خورد تا در آزمایش عجیب این موشک هدف مورد نظر خود را با دقت صد در صد مورد اصابت قرار داد.

سلامی تصریح کرد: زمانی که شهید طهرانی مقدم روی پروژه پرنده های بدون سرنشین کار می کرد توانست در جلوترین تکنولوژی پرنده ای رادار گریز و کشف ناشدنی را بسازد که می تواند صدها کیلومتر پرواز کند و زیباترین تصاویر را از موقعیت های زمین تهیه نماید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با تاکید بر اینکه شهید طهرانی مقدم خورشیدی بی غروب بود، گفت: نقش این شهید والامقام در اقتدار حقیقی و هویت بخشی به اقتدار موشکی کشورمان، نقشی ماندگار، ارزشمند و در خور تجلیل است.

وی افزود: سردار شهید طهرانی مقدم محور اصلی بنیانگذاری قدرت موشکی سپاه پاسداران بود که با ذهنی خلاق، مبتکر و نوآور قدم های بزرگی را تعقیب می کرد.

سردار سلامی تصریح کرد: همه چیز برای حسن طهرانی مقدم دست یافتنی بود، وی همواره هدف هایی را دنبال می کرد که از نظر ما غیر ممکن بود اما این شهید بزرگوار این اهداف و طرح ها را با اعتماد به نفس دنبال می کرد.

وی تواضع، اعتماد به نفس و آرامش را از ویژگی های مهم شخصیتی شهید طهرانی مقدم خواند و گفت: زمانی که پروژه های موشکی این شهید به پیروزی می رسید، ذره ای غرور در او مشاهده نمی شد همیشه سجده شکر به جای می آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: پیامی که دشمنان ما از این حادثه گرفتند این بود که در جمهوری اسلامی ایران هیچ چیز متوقف نمی شود، در اینجا قدرت در حال فوران است اما صلاح نمی دانیم همه چیز را بگوییم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر