1

گواردیولا: فعلا به بازنشستگی فکر نمی کنم

  • کد خبر : 208421
  • ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

پپ گواردیولا که چند روز پیش در مصاحبه با NBC گفته بود سال های پایانی مربیگری خود را سپری می کند، امروز به نوعی حرف خود را پس گرفت.

به گزارش افق نیوز، گواردیولا در نهمین سال مربیگری خود هدایت سیتی را برعهده گرفته و البته اوضاع برای او به خوبی گذشته پیش نمی رود. او این روزها تحت فشار انتقادات قرار دارد؛ چرا که سیتیزن ها در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارند.

گواردیولا که گفته بود به زودی از مربیگری خداحافظی خواهد کرد، در مصاحبه امروز خود چنین گفت:« من ۴۵ ساله ام و قصد ندارم در دو سه سال آینده بازنشسته شوم.

من عاشق کارم هستم و در بهترین باشگاه و به خصوص در بهترین کشو(انگلیس) برای این منظور حضور دارم.

البته قرار هم نیست تا ۶۰ سالگی مربیگری کنم. در چنان سنی من چیز دیگری برای زندگی خودم می خواهم. تاکید می کنم که من فعلا به بازنشستگی فکر نمی کنم و تمرکزم روی موفقیت با سیتی است.»

گواردیولا در مورد بازیکنان سیتی گفت:« این بازیکنان لایق حمایت بیش‌تری هستند. سعی می‌کنیم سطح بازی خودمان را بهبود بخشیم اما به دلگرمی بیش‌تری نیاز داریم و شخصا حمایت افزون‌تری را خواستارم. در حال کنار آمدن با تقویم فشرده بازی‌ها هستیم. یک رقابت دشوار را بردیم و جدال‌های سنگین‌تری در جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو داریم. پیروزی در هر بازی لیگ اهمیت خاص خود را دارد.»

پپ درباره خریدهای احتمالی سیتی گفت:« ما هم مثل دیگر تیم‌ها در فکر تقویت خودمان با انجام چند خرید هستیم. می‌خواهیم بهترین مجموعه ممکن را در اختیار داشته باشیم. اینجا مکان مناسبی برای صحبت در مورد خریدهای احتمالی ما نیست. مسئولیت من هدایت بازیکنانم است و خرید بر عهده دیگر افراد باشگاه. تمرکز من فقط روی تیمم است.»

منبع: ورزش سه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208421

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر