3

سردار نقدی: بسیجیان در راه انقلاب و ولایت ثابت قدم هستند

  • کد خبر : 21027
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸

سردار نقدی با اشاره به رهنمود رهبر انقلاب که فرمودند “بسیجی شدن خوب است ولی سعی کنید بسیجی بمانید” گفت: ما بسیجیان این فرموده رهبر انقلاب را آویزه گوشمان می‌کنیم و در راه ولایت و انقلاب ثابت قدم هستیم.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان که پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران سخن می گفت، اظهار داشت: بزرگداشت هفته بسیج بزرگداشت ایمان، ایثارگری و بالاتر از همه، بزرگداشت ولایت است، چرا که ریشه بسیج ولایت است و ثمره آن بیداری اسلامی است.

وی گفت: بسیجی‌ها هوشمندترین‌ و با استعدادترین انسان‌ها هستند، زیرا دریافته‌اند که مسیر هدایت خود را به دست چه کسانی بدهند یعنی بدست عالم‌ترین، شجاع‌ترین و متقی‌ترین فرد که همان ولی‌فقیه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرد: انسانیت و اسلامیت ما اقتضا می‌کند که بسیج در برابر ظلم مستکبرین به مستضعفان بی‌تفاوت و آرام نباشد. تا زمانی که غده سرطانی اسراییل در منطقه است و تا زمانی که آمریکا در منطقه است منطقه آرامش ندارد.

نقدی ادامه داد: برخی طوری القا می‌کنند که بیداری اسلامی وجود ندارد و می‌گویند این مسائل تصنعی و با مدیریت استکبار است، ولی شواهد نشان می‌دهد که این خیزش‌ها، اسلامی و عمقی در مکتب و قرآن و انقلاب اسلامی دارد و این حقیقت هر روز بیشتر از روز گذشته آشکار می‌شود.

وی افزود: ملت‌ها با گرایش اسلام و علاقه‌مندی به تحقق اسلام در صحنه‌ها حاضر شده‌اند و به فضل الهی ثمره ایستادگی‌شان را خواهند گرفت، این حرکت‌ها الگو گرفته از ایستادگی ملت ایران است؛ ملت ما ثابت کرد که با ایستادگی و رویارویی با استکبار جهانی و صهیونیسم، می‌توان به پیشرفت و سعادت رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه تاکید کرد: ما باید راه ایستادگی و مقاومت را تا آخر ادامه دهیم، راه ایستادن در مقابل یزیدیان و شهادت فی‌سبیل‌الله راه بسیج است. باید برای سعادت راه مقاومت در برابر قدرت‌های شیطانی را برگزید. لذا ما قدر بسیج، این تشکل الهی، را می‌دانیم،

نقدی با اشاره به رهنمود رهبر انقلاب که فرمودند “بسیجی شدن خوب است ولی سعی کنید بسیجی بمانید” گفت: ما بسیجیان این فرموده رهبر انقلاب را آویزه گوشمان می‌کنیم و در راه ولایت و انقلاب ثابت قدم هستیم.

وی با بیان بخشی از فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفان در عرصه علمی، فرهنگی و رسانه‌ای گفت: همانطور که امام (ره) فرمود باید بسیجیان در فکر تشکل حکومت جهانی اسلام باشند و این شدنی است، امیدواریم که با پیوند میان بسیجیان قهرمان ایران و بسیج صد میلیونی جهان اسلام به زودی شاهد تشکیل حکومت جهانی اسلام و ظهور منجی عالم بشریت باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر