4

فاطمه شناسی و تبیین سبک زندگی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است

  • کد خبر : 213332
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: فاطمه شناسی و تبیین سبک زندگی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است.

کراپ‌شده - امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه همدان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) گفت: مراسم سوگواری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س)، در استان همدان به خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی براینکه «هر کس در حق مادر ما فاطمه(س) معرفت پیدا کند شب قدر را درک کرده است»، گفت:هر فردی باید به اندازه استعداد خود در زمینه فاطمه‌شناسی تلاش کند چراکه فاطمه شناسی و تبیین سبک زندگی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با بیان اینکه سال های گذشته مراسم فاطمه‌شناسی برگزار می‌شد اما متاسفانه چند سالی است که این برنامه‌ برگزار نمی‌شود، خواستار توجه به رفع این مشکل شد و با بیان اینکه اولین کسی که وارد بهشت می‌شود حضرت فاطمه(س) است، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با مشایعت فرشتگان وارد بهشت می‌شود و این نشان از جایگاه والای ایشان دارد.

آیت الله محمدی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) مادر تمام خوبی‌هاست و در مدت زندگی خود سختی‌های زیادی را متحمل شد ولی در مسیر اسلام ماند و الگوی دیگران شد، گفت: حضرت فاطمه (س) هنگام ورود به بهشت مومنان را شفاعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مادیات به داد انسان نمی‌رسد و هر کس شیعه حضرت فاطمه زهرا(س) است باید انفاق و کمک کند و در این راه گام بردارد، گفت: باید احسان و نیکوکاری را از حضرت فاطمه زهرا(س) یاد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان بااشاره به بارش‌های اخیر در نقاط محتلف استان همدان و بیان اینکه همدان به عنوان پایلوت شهر سبز پایدار معرفی شده و باید توسعه فضای سبز و صیانت از آن مد نظر باشد، خواستار توجه به این موضوع شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213332

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر