2

موشک در مسیر جادوگر/ پرسپولیسی و پرسپولیسی‌تر!  

  • کد خبر : 214874
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۰۷

ستاره‌ای که در شبکه‎های اجتماعی یا در گفتگو با رسانه‌ها مدام به پشتیانی از پرسپولیس پرداخته و تا جایی که توانسته مسابقات مهم این تیم را از نزدیک تماشا کرده است. حالا اما مهدی مهدوی‌کیا هم به تدریج به سبک جادوگر نزدیک می‌شود و در همین مسیر قرار می‌گیرد.

موشک در مسیر جادوگر/ پرسپولیسی و پرسپولیسی‌تر!

افق نیوز/ مهدی مهدوی‌کیا بدون تردید یکی از بهترین و البته متعصب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بوده است. او در هر دو دوره حضورش در جمع سرخپوشان، به ویژه دوره دوم که نامهربانی‌های زیادی را تحمل کرد، تعصبش را نشان داد و همیشه از احترام زیادی نزد هواداران این تیم برخوردار بوده است. با این وجود کاراکتر مهدی طوری است که عموما فعالیت خودش را انجام می‌دهد و زیاد کاری به سایر مسایل ندارد. اخیرا اما موشک هامبورگی‌ها کمی فعالیت اجتماعی‌اش را افزایش داده و به‌خصوص در مورد باشگاه پرسپولیس مواضع جالبی اتخاذ کرده است. در این سال‌ها همواره از علی کریمی به عنوان مهمترین حامی پرسپولیس یاد شده؛ ستاره‌ای که در شبکههای اجتماعی یا در گفتگو با رسانه‌ها مدام به پشتیانی از پرسپولیس پرداخته و تا جایی که توانسته مسابقات مهم این تیم را از نزدیک تماشا کرده است. حالا اما مهدی مهدوی‌کیا هم به تدریج به سبک جادوگر نزدیک می‌شود و در همین مسیر قرار می‌گیرد.

دو حمایت مهم و فوری

وقتی کارلوس کی‌روش اعلام کرد دیگر هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد، شاید به راحتی می‌شد حدس زد که علی کریمی با لهجه صریحش به انتقاد از او بپردازد و از سرخ‌ها حمایت کند. با این وجود کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد مهدی مهدوی‌کیا نیز همین رفتار را داشته باشد. در آن غائله، موشک پست بسیار تندی در انتقاد از این رفتار کی‌روش به انتشار رساند که خیلی‌ها را شوکه کرد. مهدوی‌کیا ضمن آرزوی موفقیت و قهرمانی برای پرسپولیس، بعد از پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی هم در پستی دیگر مواضعش را تکرار کرد. این اما آخرین حمایت کیا از سرخ‌ها نبود. اخیرا و بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس ناچار شد برای جبران بخشی از بدهی‌های خارجی‌اش شماره حساب اعلام کند و از مردم پول بگیرد، خیلی‌ها این رویه را زیر سوال بردند. مهدوی‌کیا اما درست مثل علی کریمی به پشتیبانی از طرح باشگاه پرداخت. مهدی حتی از باشگاه هامبورگ هم مثال زد که چطور هوادارانش به این تیم کمک مالی می‌کنند. به نظر می‌رسد فعال‌تر شدن شخصیت مهمی مثل مهدوی‌کیا در حمایت از سرخپوشان، می‌تواند یک سرمایه اجتماعی مهم دیگر برای باشگاه پرسپولیس باشد.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214874

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر