2

راز حضور فرزند بازیگر پنهان در سفارت انگلیس چه بود؟

  • کد خبر : 21506
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۰

بانزدیک شدن به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت های لایه هایی از اصلاح طلبان شدت گرفته و پاره ای ازاقداماتشان نیز رنگ و بویی از تکیه به بیگانگان را گرفته است. برخی از جریان های سیاسی که در دوران فتنه نیز تعاملاتی را با کشورهای بیگانه بویژه کشور انگلیس برقرار کرده بودند،مجددا ارتباط […]

بانزدیک شدن به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت های لایه هایی از اصلاح طلبان شدت گرفته و پاره ای ازاقداماتشان نیز رنگ و بویی از تکیه به بیگانگان را گرفته است.
برخی از جریان های سیاسی که در دوران فتنه نیز تعاملاتی را با کشورهای بیگانه بویژه کشور انگلیس برقرار کرده بودند،مجددا ارتباط گیری با سفارت این کشور را در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده اند.
در همین زمینه گفته می شود ۲هفته پیش هموطنانی که بعضا برای انجام امور ضروری نظیر دریافت ویزای درمانی وغیره به درب سفارت انگلیس مراجعه کرده بودند ٰ با تعجب مشاهده کردند که یکی از فرزندان بازیگر پنهان با عجله و”بدون نوبت” و با حالتی که قصد داشت چهره ی خود را از دیگران بپوشاند!.وارد سفارت شده و پس از یک ساعت حضور در آنجا با خوشحالی نیز از سفارت خارج شده است .

گفتنی است این اقدام در حالی صورت می پذیرد که پیش از این ندای انقلاب در خبری از فعال شدن بازیگرپنهان برای انتخابات آتی مجلس خبر داده بود و نوشته بود،بازیگر پنهان که همچنان حمایت از جریان فتنه را مورد تاکید و توجه خود قرار داده ،فرزندان و نزدیکان خود را برای انتخابات فعال ساخته و تلاش دارد،موتور رسانه ای تشکیلات مرتبط با خود را بزودی به تحرک بیش از پیش وادارد.

همچنین گفته می شود فرزندان وی طی هفته های گذشته ضمن فعال شدن سفر به کشورهای اروپایی را شدت داده اند.همچنین در محافل خصوصی این خانواده قدرتمند صحبت از اتفاقات مهم در آینده است.

“فرانسه” و “انگلیس” از جمله کشورهایی است که گفته می شود فرزندان و نزدیکان بازیگر پنهان سفرهای مختلفی را بدانجا داشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21506

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر