2

سرمربی سابق الهلال سکان دار تیم ملی عراق میشود

  • کد خبر : 217285
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

سرمربی پیشین الهلال و تیم ملی عربستان با تایید دریافت تماس ازسوی نماینده فدراسیون فوتبال عراق حضور در راس کادر فنی تیم ملی این کشور را مایه خوشبختی خود اعلام کرد.

پاکیتا

افق نیوز/امروز (چهارشنبه) محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق هرگونه تماس با مارکوس پاکیتا جهت مذاکره هدایت تیم ملی این کشور را تکذیب اما  این مربی برزیلی با ارسال پیامی رسانه‌ای برای سایت ورزش عراق دریافت تماس را تایید کرد.

پاکیتا در این پیام مکتوب خود آورده است: شخصی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عراق با من تماس تلفنی برقرار کرد تا هدایت تیم ملی این کشور را بپذیرم. البته تا الان پیشنهاد رسمی به من ارائه نشده اما در چند روز آینده به امارات خواهم رفت و امیداورم دیداری با مقامات فدراسیون فوتبال عراق داشته باشم.

پاکیتا در خاتمه خاطرنشان کرد: مایه خوشبختی من است که با هدایت تیم ملی فوتبال عراق و سوابق درخشانش در تاریخ فوتبال آسیا دوباره به منطقه خلیج‌فارس برمی‌گردم.

تیم ملی فوتبال عراق هم‌اکنون با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول گروه B مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در قاره آسیا قرار دارد و از امیدی برای صعود برخوردار نیست. راضی شنیشل، سرمربی اخراجی تیم ملی عراق ۳ روز پیش سمت خود را از دست داد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217285

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر