2

مجموعه فعالیت‌های پلیس در زمینه سفارتخانه انگلیس

  • کد خبر : 21782
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲

در طی حوادث رخ داده پلیس تمام کسانی را که وارد این سفارتخانه شده بودند خارج کرد و بر اساس وظیفه ذاتی خود حفاظت پیرامونی در اطراف این سفارتخانه را افزایش داد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور با اشاره به مجموعه فعالیت‌های پلیس در زمینه سفارتخانه انگلیس گفت: در طی حوادث رخ داده پلیس تمام کسانی را که وارد این سفارتخانه شده بودند خارج کرد و بر اساس وظیفه ذاتی خود حفاظت پیرامونی در اطراف این سفارتخانه را افزایش داد.

وی گفت: مأمورین سفارتخانه به خاطر افزایش حفاظت‌ها و اینکه هیچ کدام از کارکنان این سفارتخانه مورد آسیب قرار نگرفتند از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چند نفر طی این حادثه دستگیر شده‌اند، گفت: طی ورود دانشجویان به سفارتخانه انگلیس و باغ قلهک ۱۲ نفر بازداشت شدند که برای آنها قرار صادر شد و به محاکم قضایی ارجاع داده شدند.

وی در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر افزایش حقوق کارکنان ناجا اذعان داشت: در نیروی انتظامی هستند افرادی که دو میلیون، یک میلیون و پایین‌تر از آن دریافت کنند اما به صورت میانگین حقوق افراد یک میلیون بوده و این میزان پرداخت به سابقه افراد نیز بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر