3

ناصریان: پیش بینی لازم برای تامین هزینه های برگزاری انتخابات انجام شده است

  • کد خبر : 219304
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه برای تامین هزینه‌های برگزاری انتخابات پیش بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم گفت: اعتبارات لازم را تا پیش از برگزاری انتخابات تامین می‌کنیم.

به گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان امروز در گردهمایی معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداران سراسر کشور در محل وزارت کشور با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ما تا پیش از برگزاری انتخابات این منابع را وصول کرده و در سراسر کشور توزیع می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: هزینه در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات دقیق است بنابراین باید مخارج به درستی مدیریت شود.  البته ما سعی می‌کنیم نسبت به انتخابات گذشته پرداختی خود را افزایش دهیم. منابع لازم برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در ۱۵۰ شهر را هم پرداخت می‌کنیم. پیش بینی لازم برای تامین هزینه های جاری برگزاری انتخابات و دستمزد افراد پای صندوق‌های اخذ رای و بازرسان را نیز انجام داده ایم.
ناصریان در پایان گفت: منابع به طور مساوی میان شعب تقسیم نمی‌شود بلکه شعبی که در مناطق صعب العبور هستند یا جمعیت بیشتری داشته باشند، دریافتی بیشتری خواهند داشت. با توجه به محدودیت منابع باید دقت شود که منابع در جای خود مصرف شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219304

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر