1

آجورلو، تراکتوری‌ها را سورپرایز می‌کند؟

  • کد خبر : 219623
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۴۷

از سوی دیگر شنیده می شود آجورلو قصد دارد ظرف امروز و فردا و تا قبل از فینال حذفی بازیکنان را سورپرایز کند که البته هنوز این مساله شکل عملی به خود نگرفته است.

اعضای تیم تراکتورسازی فقط با دریافت پول می توانند روحیه از دست خودرا برگردانند.

به گزارش افق نیوز، تیم تراکتورسازی اگرچه نفت تهران را در بازی پایانی فصل شکست داد اما در نهایت به رتبه سوم دست پیدا کرد؛ با این حال بعد از بازی با نفت بازیکنان این تیم به انتقاد از مدیران باشگاه پرداختند و حرف های تندی را بر زبان آوردند.
بازیکنان تراکتورسازی دیروز هم در تمرین ریکاوری تیمشان شرکت نکردند تا ماجرا وارد فاز جدیدی شود. این شرایط باعث شده تا مدیران باشگاه به فکر بیفتند. آنها تماس هایی را با کادرفنی تراکتورسازی برقرار و اعلام کردند تا قبل از فینال حذفی به حساب بازیکنان پول واریز می کنند اما بازیکنان تا زمانی که مبلغی واریز نشود، راضی نخواهند شد.
بازیکنان تراکتورسازی از روز گذشته اعلام کردند فقط در صورتی در تمرینات شرکت می کنند که پول به حسابشان واریز شود. از سوی دیگر شنیده می شود آجورلو قصد دارد ظرف امروز و فردا و تا قبل از فینال حذفی بازیکنان را سورپرایز کند که البته هنوز این مساله شکل عملی به خود نگرفته است. باید دید آیا در روزهای بعد پولی به حساب بازیکنان واریز می شود یا خیر که اگر این اتفاق نیفتد، شرایط سختی در انتظار تراکتورسازان برای بازی با نفت تهران خواهد بود.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219623

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر