1

مدافع تیم ملی در یک قدمی استقلال/ مدافع لیگ برتری جایگزین گزینه مدنظر استقلال می شود

  • کد خبر : 222115
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

مدیران الاهلی هم خیلی سریع جای منتظری را با یک مدافع ایرانی دیگر و البته جوان تر پر کردند که حاضر بود با همان ۵۰۰ هزار دلار پیشنهادی قرارداد ببندد.

محمد طیبی مدافع تیم ملی در یک قدمی استقلال/ مدافع لیگ برتری جایگزین گزینه مدنظر استقلال می شود

آخرین موانع برای استقلالی شدن پژمان منتظری و برگشتن او به ایران هم در حال مرتفع شدن است. این گام را یک ایرانی دیگر برداشته و با حضور او در الاهلی، منتظری و قصه تمدید قراردادش منتفی می شود.

 

محمد طیبی در یک قدمی لژیونر شدن قرار دارد و به زودی قرارداد یک ساله اش را با الاهلی قطر امضا می کند. مبلغ قرارداد او ۵۰۰ هزار دلار است.

 

با توجه به قانون جدید کمیته ورزش قطر درخصوص کاهش مبلغ قرارداد بازیکنان خارجی، الاهلی به منتظری پیشنهادی ۵۰۰ هزار دلاری برای تمدید قرارداد داده بود که از رقم ۷۰۰ هزار دلاری فصل قبل کمتر بود و همین باعث شد مدافع ایرانی با این تیم به توافق نرسد.

 

مدیران الاهلی هم خیلی سریع جای منتظری را با یک مدافع ایرانی دیگر و البته جوان تر پر کردند که حاضر بود با همان ۵۰۰ هزار دلار پیشنهادی قرارداد ببندد.

 

طیبی می گوید:«دوست دارم فصل آینده در خارج از ایران فوتبال بازی کنم و درحال رایزنی با مدیربرنامه هایم هستم تا به خارج بروم اما هنوز با هیچ باشگاهی توافق نکردم. پیشنهاد رسمی از باشگاه الاهلی دریافت کردم و درحال تصمیم گیری هستم. هنوز با این باشگاه قراردادی امضا نکردم و مشخص نیست به این تیم بروم یا خیر. هدفم این است تا فوتبالم را در خارج دنبال کنم. پیشنهادات زیادی دارم اما درحال مشورت با مدیربرنامه هایم هستم تا بهترین تیم را انتخاب کنم.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222115

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر