1

حادثه تروریستی امروز مجلس تأثیری بر عزم و اراده ملت ندارد/ تروریست‌ها به دنبال ناامن جلوه دادن ایران بودند

  • کد خبر : 222742
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

نماینده کلیمیان ایران در مجلس با بیان اینکه تروریست‌ها در حادثه تروریستی امروز مجلس به دنبال ناامن جلوه دادن ایران در عرصه جهانی بودند، گفت: این قبیل اقدامات تأثیری بر عزم و اراده ملت ایران ندارد.

 

خبرگزاری فارس: حادثه تروریستی امروز مجلس تأثیری بر عزم و اراده ملت ندارد/ تروریست‌ها به دنبال ناامن جلوه دادن ایران بودند

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه حادثه تروریستی امروز در مجلس با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن حضور مردم در انتخابات انجام شد گفت: این اقدام تروریستی و اقداماتی از این قبیل نمی‌تواند تأثیری بر عزم و اراده ملت ایران در ادامه مسیر و رسیدن به اهدافش داشته باشد.

وی افزود: تروریست‌ها به دنبال این بودند که این توهم را در جهان ایجاد کنند که ایران کشور ناامنی است که این اقدام، آنها را به این هدفشان هم نرساند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قبیل اقدامات نمی‌تواند هیچ گونه تأثیری بر روی رفتار ملت شریف ایران داشته باشد و خللی در عزم و اراده ملت ایجاد کند.

مره‌صدق با بیان اینکه حادثه امروز در مجلس در حد یک ترقه‌بازی بیشتر نبود، خاطرنشان کرد: این اقدام ارزش پرداخت و تجزیه و تحلیل و بزرگ جلوه دادن ندارد؛ چراکه بسیار موضوعی بسیار کم‌اهمیت و بی‌تأثیر است.

وی در پایان گفت: ما در دهه ۶۰ در ابعاد وسیع‌تر ترورهای منافقین کوردل را تجربه کرده‌ایم و این قبیل اقدامات تأثیری بر روی اراده ملت نخواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222742

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر