1

یورش ارتش اسرائیل به بخش هایی از جنین و نابلس در کرانه باختری

  • کد خبر : 224933
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

اشغالگران صهیونیست اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی فلسطینی ها کردند که بر اثر آن دو نوجوان فلسطینی به شدت زخمی شدند.

درگیری اهالی الخلیل با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی

افق نیوز خبرگزاری دولتی فلسطین اعلام کرد یگان هایی از ارتش صهیونیستی جمعه به چند منطقه در جنوب غرب استان جنین یورش بردند.

در این گزارش آمده است؛ نظامیان صهیونیستی با یورش به دو روستای الفند قومیه و  کفرراعی در جنوب غرب جنین ،‌ضمن بازرسی محله های این دو روستا و یورش به چندین خانه مسکونی فلسطینی ها ، صبحی محمود صبحی مسعود ۳۵ ساله که از کادر پلیس استان رام الله است و حسن صالح الشیخ ابراهیم جوان ۲۲ ساله را بازداشت کردند .هنوز دلیل بازداشت این دو فلسطینی توسط ارتش صهیونیستی اعلام نشده است.

همچنین ساکنان شهر جنین صبح جمعه در ورودی غرب این شهر با نظامیان صهیونیستی درگیر شدند. به دنبال آن اشغالگران صهیونیست اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی فلسطینی ها کردند که بر اثر آن دو نوجوان فلسطینی به شدت زخمی شدند.

یورش ارتش صهیونیستی به بخش هایی از نابلس

همچنین یگان هایی از ارتش صهیونیستی به بخش هایی از شهر نابلس در کرانه غربی رود اردن یورش بردند و اقدام به بازرسی این مناطق کردند .

نظامیان اشغالگر برای دومین روز متوالی به روستای  کفرقلیل  در جنوب شهر نابلس یورش بردند و اقدام به بازرسی خانه به خانه در این منطقه کردند.

نظامیان صهیونیستی با یورش به این منطقه چندین خانه مسکونی فلسطینی ها را ابتدا به محاصره خود درآوردند و پس از بازرسی این خانه ها، به اموال آنها اسیب رساندند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224933

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر