1

واکنش سرپرست استقلال به مصدومیت شماره ٨؛ جباری مصدوم نیست

  • کد خبر : 225901
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به صحبت هاى مطرح شده درباره مصدومیت جبارى واکنش نشان داد.

نصرالله عبداللهی واکنش سرپرست استقلال به مصدومیت شماره ٨؛ جباری مصدوم نیست

با توجه به جذب مجتبى و حضور این بازیکن در اردوى ارمنستان و از طرفى انجام تمرینات و بدنسازى به گوش مى رسد که این بازیکن از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و در همان راستا نیز او روز گذشته نیز تمرینى با تیم انجام نداده است.

 

از طرفى شنیده مى شود با توجه به دیدار تدارکاتى امروز استقلال مقابل پارس جنوبى نیز این بازیکن به استراحت بپردازد.

 

در همین راستا سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به صحبت هاى مطرح شده واکنش نشان داد و درباره وضعیت جبارى به خبرنگار ما گفت :در ابتدا باید بگویم هیچ بازیکن مصدومى در اردو نداریم و با توجه به اینکه بچه ها در دوره انجام کارهاى بدنسازى هستند به این ترتیب طبق صلاح دید کادر فنى و منصوریان به تمامى بازیکن به یک اندازه فشار وارد نمی شود و بعضى ها کمتر تمرین می کنند و در طرف مقابل هم بعضى از بازیکنان بیشتر تمرین مى کنند.

 

وى ادامه داد :مک درموت بدنساز بسیار خوب و با تجربه است و این مربى تمام کارهاى تمرینى خود را روى اصول و برنامه انجام مى دهد و تمرینات با مشورت کادر فنی و منصوریان برگزار می شود .با این وجود جبارى نیز جزو بازیکنانى است که کمتر تمرین مى کند.

 

مشکل مالی برای اردوی ارمنستان نداریم

 

عبدالهى درباره اینکه گفته شده یکى از اعضاى کادر فنى هزینه هاى کمپ ارمنستان را به دلیل مشکلات مالى پرداخت کرده یا خیر توضیح داد: در اردوى ارمنستان بحث مشکل مالى وجود ندارد و همه طبق روال پیش مى رود .طبق روال مقدارى از هزینه هاى ابتدایى پرداخت شده و در پایان اردو نیز تسویه حساب کامل صورت مى گیرد .به این ترتیب هم اکنون همه چیز در اردو عادى است و بازیکنان به خوبى تمرینات خود را پشت سر مى گذارند.

 

سرپرست استقلال همچنین درباره اینکه گفته مى شود منصوریان در نظر دارد با بررسى وضعیت جبارى ، جپاروف را جایگزین کند یا خیر گفت : وضعیت حضور این دو بازیکن در تیم ارتباطى با یکدیگر ندارد و باید بگویم زمانى که جبارى به استقلال پیوست جپاروف با تیم قرارداد یک ساله داشت.

 

عبدالهى درباره حضور جپاروف در اردوى استقلال گفت: این بازیکن پس از توافقاتى که با مدیران باشگاه انجام داده در صورت رفع مشکل روادید به اردوى ما اضافه مى شود تا به این ترتیب همراه تیم به آلمان بیاید.

 

سرپرست استقلال درباره حضور دوباره رابسون در این تیم نیز اظهار داشت: این بازیکن تنها با رفع مشکل و صادر شدن رضایت نامه از باشگاه برزیل مى تواند به تیم ما اضافه شود.

 

عبدالهى درباره اینکه گفته مى شود شجاعیان نیز مصدوم است گفت: اصلا چنین چیزى صحت ندارد و تمامى بازیکنان در سلامت هستند. پادوانى نیز این روزها با آب درمانى و فیزیوتراپى خیلى زود به ترکیب اضافه مى شود.

 

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=225901

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر