2

فدراسیون بالاخره بخاطر داوری بد عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 22620
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین اعلام داشته با داور این پیکار طبق آیین نامه برخورد خواهد شد

فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز مبنی بر تضییع حقوق تیم فوتبال این باشگاه در مسابقه ۲۶ آبان سال جاری مقابل داماش تهران اعلام رای کرد.

براساس رای صادره فدراسیون فوتبال که با امضای مهدی محمد نبی دبیرکل این فدراسیون به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ابلاغ شده است، ضمن اعلام اعتذار از باشگاه گسترش فولاد تبریز، عنوان گردیده که تصمیم داور مسابقه در خصوص اعلام پنالتی دقیقه ۲۸ به نفع داماش تهران غیرقانونی و اشتباه بوده و خطای منجر به اخراج هادی جعفری در بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده است..

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین اعلام داشته با داور این پیکار طبق آیین نامه برخورد خواهد شد.

نکته جالب توجه اینکه نمابر ارسالی فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، به نوعی موید صحت اعتراض بحق باشگاه گسترش فولاد تبریز در راستای تداوم قضاوت های برخی داوران علیه تیم دسته اولی گسترش فولاد تبریز است.

پیشتر نیز فدراسیون فوتبال کشورمان، اعتراض باشگاه گسترش فولاد تبریز را در خصوص اشتباهات داور دیدار تیم های فوتبال این باشگاه و شهرداری بندرعباس، وارد دانسته و با مطرح نمودن برخورد با داور و کمک داور دوم این مسابقه، از باشگاه گسترش فولاد تبریز معذرت خواهی کرده و از سعه صدر بازیکنان و کادرفنی تیم گسترش فولاد تشکر و قدردانی کرده بود.

داور دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و شهرداری بندرعباس در دقیقه ۳۵ این مسابقه، خطای هند مدافع تیم شهرداری بندرعباس در داخل محوطه جریمه خودی – که جریمه آن یک ضربه پنالتی می باشد – را ادامه بازی داده بود که مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال با ابلاغ رای، حقانیت تیم گسترش فولاد تبریز را کتبا اعلام کرده بود.

اما صرفنظر از تائید مقامات فدراسیون فوتبال کشور مبنی بر وارد بودن اعتراضات تیم گسترش فولاد تبریز، آنچه که جبران نشده است امتیازات و فرصت های قانونی از دست رفته تیم تبریزی است که در فصل پیشین رقابت های لیگ دسته اول نیز به دفعات قربانی اشتباهات داوران و تصمیمات غیراصولی و بازدارنده در راهیابی به لیگ برتر گردید تا مسئولان ارشد باشگاه گسترش فولاد تبریز با ناامیدی از رسیدگی داخلی این موضوع آشکار، نسبت به پیگیری شکایت خود از طریق محاکم بین المللی فوتبال ( فیفا ) مبادرت کنند.

مسئله مشهود در این ارتباط به تضعیف مستمر گسترش فولاد تبریز در صحنه رقابت های جام آزادگان دلالت دارد که حاصل آن در فصل جاری این پیکارها به صدور دومین رای صادره فدراسیون فوتبال به نفع تیم تبریزی انجامیده است وعلیرغم اعتذار کتبی مسئولان فدراسیون فوتبال، مجموعه ای که متحمل خسارت مالی و معنوی شده، تنها و تنها باشگاه خصوصی گسترش فولاد تبریز است/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر