1

از تهران تا تبریز روی سکو؛ گناهکاران

  • کد خبر : 228293
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

تراکتورسازی از نقل و انتقالات محروم شد تا عالیشاهی که حاضر به رفتن به لیگ یک نشده بود به همان داستان تکراری هم‌نشینی با هواداران روی سکوها تن دردهد.

بازی پرسپولیس و تراکتور دو چهر ویژه دارد. دو چهره‌ای که البته در این بازی نیستند. نورالهی و عالیشاه.

به گزارش وب سایت نود، داستان آنها از نیم فصل دوم فصل گذشته با هم گره خورد و حالا همچنان ادامه دارد. داستانی که هنوز تا هپی‌اندش فاصله زیادی هست. یک نیم فصل بدون حتی سکونشینی بدترین دوره فوتبالی آنها را رقم زد. دوره‌ای که با تمام شدن فصل نه تنها تمام نشد بلکه با دست به دست هم دادن یک سری اتفاقات بد، آنها را در این مسیر ناهموار با خود کشاند. تراکتورسازی از نقل و انتقالات محروم شد تا عالیشاهی که حاضر به رفتن به لیگ یک نشده بود به همان داستان تکراری هم‌نشینی با هواداران روی سکوها تن دردهد.

اتفاقی که فرسنگ ها دورتر برای دیگر یار همراهش هم اتفاق افتاد. نوراللهی تا مشخص شدن وضعیتش باید روی سکو بنشیند و منتظر باشد. شاید بازی برگشت تراکتورسازی و پرسپولیس همان پایان این دردنامه باشد. بازی‌ که عالیشاه و نورالهی در ترکیب اصلی قرار بگیرند. فرقی نمی‌کند در کدام تیم و با چه شرایطی. آنها فقط به دنبال پایان این شرایط هستند. پایان شرایطی که خودشان استارت آن را زدند و حالا منتظر نشسته‌اند تا در نهایت قضا و قدر آن را تمام کند.

آنها چهره‌های ویژه این بازی هستند اما برای آنها این بازی یک بازی ویژه نیست. بازی ویژه شاید نیم فصل دوم باشد. جایی که هم‌‌نشینی با هواداران جای خود را به حضور در کنار همبازیان داده است. آن وسط. میان یازده مرد اصلی.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر