1

ممنوعیت استفاده از مانکن در موصل +تصاویر

  • کد خبر : 228323
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۸

مردم شهر موصل در عراق اذعان دارند که این شهر پس از اینکه در سال ۲۰۱۴ به کنترل داعش درآمد ممنوعیت های عجیبی را به خود دید.

افق نیوز به نقل از خبر گزاری اسپوتینگ؛ به اذعان یکی از دختران جوان موصل تروریست ها پس از ورود به شهر بلافاصله استفاده از مانکن های زن را در تمامی فروشگاه ها ممنوع کردند. آنها می گفتند که این مانکن ها می توانند موجب انحراف جوانان شوند. همچنین فروش شلوارهای جین زنانه و مردانه نیز ممنوع کردند. لباس های باز ناپدید شدند، دامن های کوتاه، تی شرت های که حاوی نوشته هایی بودند، حتی تی شرت های بچه گانه از مغازه ها جمع شدند.

وی افزود: لباس های سفید عروس، لباس شب از ویترین مغازه ها کنار گذاشته شد. بر روی این لباس ها حتما باید شنل های مخصوص می پوشیدند. لباس عروس همانند یک پارچه سفید رنگ بود که تمام بدن را می پوشاند و به همراه یک دستکش سفید بلند بود.
داعش قصد داشت که ما لباسهایی شبیه به لباس های محلی افغانستان بپوشیم. اگر تروریستها یک سال دیگر در این جا می بودند ما باید لباسهای آبی با دریچه ای برای چشم به تن میکردیم و همه مردان باید شلوارهای کوتاه می پوشیدند.

“سورا” ادامه داد که تروریست ها فروشگاهای مخصوص لباس زنانه باز کردند و زنهایی که در این فروشگاهها کار می کردند، زنانی از نیروهای داعش بودند.مردم اسم این لباس ها را “روپوش کلاغ” و “کیسه زباله” گذاشته بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228323

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر