1

تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، ابزاری علیه یک جریان سیاسی

  • کد خبر : 235034
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

فاطمه سعیدی، نماینده مجلس گفت: برخی بنا دارند تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را به ابزاری علیه یک جریان سیاسی تبدیل کنند.

فاطمه سعیدی، نماینده مجلس گفت: برخی بنا دارند تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را به ابزاری علیه یک جریان سیاسی تبدیل کنند.
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌ ظاهراً برخی بنا دارند تحقیق و تفحص را به ابزاری علیه یک جریان سیاسی تبدیل کنند؛ در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهد تخلفات عمده در صندوق و زیرمجموعه‌های آن در دوره ریاست و وزارت چه کسانی روی داده است.
به گزارش افق نیوز، فاطمه سعیدی، با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی نمایندگان و کسانی که در کسوت قانون‌گذار هستند، به انتقاد از رفتار برخی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و گفت: بنابر آیین‌نامه اعضای کمیته تحقیق و تفحص اجازه ندارند تا نهایی شدن و انتشار گزارش به بیان جزییاتی از کار خود بپردازند اما به دفعات شاهد بودیم که این کار اشتباه ازسوی همکاران انجام شده است.
وی افزود: متاسفانه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم به این گونه مسائل ورود نمی‌کند، درحالی که طرح برخی اتهامات ثابت نشده و واهی علیه افراد توسط اعضای کمیته باعث بی‌اعتمادی جامعه به کارگزاران نظام می‌شود.
عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس همچنین یادآور شد: ازسوی دیگر همچنان شائبه برخی رفتارهای سیاسی در بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد.
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: از شروع به کار این کمیته شخص من بارها گفتم برای برخورد با تضییع حقوق فرهنگیان نباید هیچ وابستگی سیاسی و جناحی را مدنظر قرار دهیم اما ظاهراً برخی بنا دارند تحقیق و تفحص را به ابزاری علیه یک جریان سیاسی تبدیل کنند؛ در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهد تخلفات عمده در صندوق و زیرمجموعه‌های آن در دوره ریاست و وزارت چه کسانی روی داده است.
سعیدی در پایان گفت: بی‌قانونی دیگران مجوز همین رفتار را برای ما صادر نمی‌کند اما با انتشار گزارش ابعاد وسیعی از تخلفات در دوره‌های مختلف را به اطلاع فرهنگیان و مردم خواهم رساند. تا آن زمان هیچ‌یک از اظهارات صورت گرفته درباره جزییات تخلفات رسمیت نداشته و می‌تواند موجبات برخورد با گوینده را هم فراهم کند.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر